Την παράδοση που θέλει την Ελλάδα να είναι από τις πρώτες αγορές, παγκοσμίως, στις οποίες τεστάρει νέες εφαρμογές, που θέλει να λανσάρει στη διεθνή αγορά, τηρεί και φέτος ο τεχνολογικός κολοσσός Viber. «Η Ελλάδα αποτελεί βασικό κέντρο καινοτομίας για εμάς», σχολίασε χθες η Cristina Constandache, Chief Revenue Officer της Rakuten Viber, ανακοινώνοντας το λανσάρισμα δύο νέων εφαρμογών του Viber στην Ελλάδα.


«Αυτά τα λανσαρίσματα αντικατοπτρίζουν τη στρατηγική μας να γίνουμε μια super app που προσφέρει αξία τόσο στους χρήστες όσο και στις επιχειρήσεις – και η Ελλάδα διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στη διαμόρφωση αυτού του μέλλοντος» τόνισε η ίδια σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους, περιγράφοντας τη στενή σχέση του Viber με τη χώρα μας και τα πλάνα της εταιρείας για διεύρυνση της παρουσίας της επί ελληνικού εδάφους.

«Η Ελλάδα αποτελεί αγορά-κλειδί και είναι κομβική για τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Viber. Γι’ αυτό αυξάνουμε το επενδυτικό μας αποτύπωμα και λανσάρουμε πρώτα στην ελληνική αγορά παγκόσμιες καινοτόμες υπηρεσίες» σχολίαζαν χθες τα στελέχη του τεχνολογικού κολοσσού, που παρουσίασαν την εφαρμογή Viber Dating και τον Viber Ads Manager, μια αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική πλατφόρμα σχεδιασμένη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις.


«Η εισαγωγή του Viber Ads Manager αποτελεί καθοριστικό βήμα στην εξέλιξη του Viber ως super app για επιχειρήσεις. Αυτή η αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική λύση δίνει τη δυνατότητα σε μικρομεσαίες εταιρείες να δημιουργούν καμπάνιες με ευέλικτους προϋπολογισμούς, εύκολη στόχευση και μοντέλο πληρωμής βάσει χρήσης» ανέφεραν τα στελέχη του Viber.

Οι ελληνικές εταιρείες και το Viber
Από τα στοιχεία που παρουσίασαν χθες τα υψηλόβαθμα στελέχη του Viber προκύπτει ότι σήμερα οι ελληνικές εταιρείες, κυρίως, οι μικρομεσαίες, αξιοποιούν την πλατφόρμα ως μέσο αναζήτησης, απόκτησης και διακράτησης πελατών. Όπως τόνισαν, στη διάρκεια εκδήλωσης για τις δύο νέες εφαρμογές, το ενδιαφέρον των ελληνικών εταιρειών για επιχειρηματικές λύσεις μέσω του Viber βαίνει αυξανόμενο.


Τα στοιχεία που παρουσίασαν επιβεβαιώνουν τη συνεχιζόμενη στροφή καταναλωτών και επιχειρήσεων προς στη δημοφιλή πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων. Σύμφωνα με τα συγκεκριμένα στοιχεία, καταγράφεται αύξηση 100% στη δημιουργία νέων εταιρικών λογαριασμών στο Viber και μεγάλη άνοδος στην αποστολή business messages.

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, οι επαγγελματίες, οι οποίοι κατά κύριο λόγο εισέρχονται στο Viber, δημιουργώντας business λογαριασμούς είναι οι τεχνικοί, οι επαγγελματίες του τομέα της φιλοξενίας και οι επαγγελματίες από τον χώρο της ομορφιάς και της περιποίησης.

«Επενδύουμε στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις» σημείωσαν τα στελέχη του Viber, σημειώνοντας ότι η Ελλάδα είναι η μεγαλύτερη χώρα για το Viber Pay αναφορικά με τον αριθμό των χρηστών και θυμίζοντας ότι η χώρα μας, μαζί με τη Γερμανία, ήταν η πρώτη αγορά, στην οποία η εταιρεία εισήγαγε την υπηρεσία πληρωμών Viber Pay. Γι’ αυτό άλλωστε η εταιρεία έχει αποκτήσει γραφείο στην Ελλάδα, το οποίο απασχολεί έξι άτομα, και προχωρά σε νέες προσλήψεις για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών σε προσωπικό.