ΑΒ Βασιλόπουλος: Η στροφή στρατηγικής και τα νέα δεδομένα σε Χαλάνδρι και Μαρούσι
Διαβάστε στο powergame.gr
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος προχωράει στη δημιουργία ''hub'' διανομής που θα εξυπηρετεί τις ηλεκτρονικές παραγγελίες

Το 2022, η ΑΒ Βασιλόπουλος είχε θέσει ως στόχο τη δημιουργία δύο καταστημάτων-ορόσημο: ένα στην πλατεία Κένεντι στο Χαλάνδρι και ένα ακόμη στον παράδρομο της λεωφόρου Κηφισίας, σε οικόπεδο που ανήκει στο Κοινωφελές Ίδρυμα Μιμηκοπούλου, κοντά στον κυκλικό κόμβο στο «δαχτυλίδι». Το έργο στο Μαρούσι καθυστέρησε αισθητά, καθώς η απότομη αύξηση στο κόστος οικοδομικών υλικών οδήγησε την κατασκευάστρια εταιρεία EMD να αιτηθεί αναθεώρηση του αρχικού προϋπολογισμού, επιφέροντας σημαντικές χρονικές καθυστερήσεις.
Παρά τις προκλήσεις, το κατάστημα τελικά λειτούργησε στο τέλος του 2023, με συνολική επιφάνεια 3.000 τ.μ. Ωστόσο, οι εμπορικές επιδόσεις δεν ανταποκρίθηκαν στις αρχικές προσδοκίες της εταιρείας.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr.