Νέα εφαρμογή από την ΑΑΔΕ για εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία
Για άτομα με δυσκολία στην ακοή και ξενόγλωσσους χρήστες
Εφαρμογή για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία δρομολογεί πιλοτικά η ΑΑΔΕ

Νέα εφαρμογή για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία δρομολογεί πιλοτικά η ΑΑΔΕ, με στόχο, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, την ενίσχυση της προσβασιμότητας και την ισότιμη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών. Όπως έγινε γνωστό, η νέα εφαρμογή θα διευκολύνει την αυτόνομη πρόσβαση και είναι διαθέσιμη για εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων (ΚΕΦ) και το myAADElive.
Διαβάστε: Στον "αυτόματο" όλα τα φορολογικά έντυπα - Οι σαρωτικές αλλαγές που έρχονται τα επόμενα δύο χρόνια
Να σημειωθεί ότι στο πιλοτικό στάδιο, θα εξυπηρετούνται θέματα Εισοδήματος, Μητρώου, καθώς και χορήγησης «ΑΦΜ και Κλειδάριθμου» ή μόνο «Κλειδάριθμου», αντίστοιχα.
Για ξενόγλωσσους χρήστες:
Η πιλοτική λειτουργία για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία που παρέχει η ΑΑΔΕ θα διαρκέσει μέχρι τις 15/7.
Διαβάστε: Στον "αυτόματο" όλα τα φορολογικά έντυπα - Οι σαρωτικές αλλαγές που έρχονται τα επόμενα δύο χρόνια
Να σημειωθεί ότι στο πιλοτικό στάδιο, θα εξυπηρετούνται θέματα Εισοδήματος, Μητρώου, καθώς και χορήγησης «ΑΦΜ και Κλειδάριθμου» ή μόνο «Κλειδάριθμου», αντίστοιχα.
Οι δυνατότητες που παρέχονται
Για άτομα με δυσκολία στην ακοή:- Αυτόματος, AI υποτιτλισμός στα Ελληνικά, σε πραγματικό χρόνο.
- Διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με τη διαδικτυακή παρουσία διερμηνέα.
Για ξενόγλωσσους χρήστες:
- Αυτόματη, AI μετάφραση σε πραγματικό χρόνο (στα Αγγλικά, Γαλλικά, Ουρντού Ρωσικά, Αραβικά, Τουρκικά, Φιλιππινέζικα).
Η πιλοτική λειτουργία για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία που παρέχει η ΑΑΔΕ θα διαρκέσει μέχρι τις 15/7.