Νέα εφαρμογή για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία δρομολογεί πιλοτικά η ΑΑΔΕ, με στόχο, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, την ενίσχυση της προσβασιμότητας και την ισότιμη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών. Όπως έγινε γνωστό, η νέα εφαρμογή θα διευκολύνει την αυτόνομη πρόσβαση και είναι διαθέσιμη για εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων (ΚΕΦ) και το myAADElive.

Διαβάστε: Στον "αυτόματο" όλα τα φορολογικά έντυπα - Οι σαρωτικές αλλαγές που έρχονται τα επόμενα δύο χρόνια

Να σημειωθεί ότι στο πιλοτικό στάδιο, θα εξυπηρετούνται θέματα Εισοδήματος, Μητρώου, καθώς και χορήγησης «ΑΦΜ και Κλειδάριθμου» ή μόνο «Κλειδάριθμου», αντίστοιχα.

Οι δυνατότητες που παρέχονται

Για άτομα με δυσκολία στην ακοή:
  • Αυτόματος, AI υποτιτλισμός στα Ελληνικά, σε πραγματικό χρόνο.
  • Διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με τη διαδικτυακή παρουσία διερμηνέα.

Για ξενόγλωσσους χρήστες:
  • Αυτόματη, AI μετάφραση σε πραγματικό χρόνο (στα Αγγλικά, Γαλλικά, Ουρντού Ρωσικά, Αραβικά, Τουρκικά, Φιλιππινέζικα).
Η νέα εφαρμογή είναι διαθέσιμη κατόπιν ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας της ΑΑΔΕ (www.aade.gr), στην ενότητα «Ψηφιακές Υπηρεσίες» επιλέγοντας «Προσβασιμότητα στην εξυπηρέτηση - υπότιτλοι, live μετάφραση, νοηματική» και λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00 - 14:30.

Η πιλοτική λειτουργία για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία που παρέχει η ΑΑΔΕ θα διαρκέσει μέχρι τις 15/7.