Αγορά τυριών στην Ελλάδα: Ανάπτυξη και κυριαρχία των χύδην προϊόντων
Άνοδος στην αγορά τυριών παρά την ακρίβεια
Η αγορά τυριών στην Ελλάδα παρουσιάζει ανθεκτικότητα με αύξηση 3,33% στις πωλήσεις χύδην τυριών που έφτασαν τα 279,6 εκατ. ευρώ έως τον Μάιο.

Η αγορά τυριών στην Ελλάδα παρουσιάζει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα και σταθερή ανάπτυξη, με τα τυροκομικά προϊόντα να κατακτούν σημαντικά μερίδια στο οργανωμένο λιανεμπόριο. Τα στοιχεία που έχει το powergame.gr για τα σούπερ μάρκετ, σούπερ μάρκετ νησιών και Lidl αποτυπώνουν καθαρά την κυριαρχία των μεγάλων παικτών του κλάδου τυριών από τις αρχές του έτους έως τις 18 Μαΐου.
Στην κατηγορία των χύδην τυριών, οι συνολικές πωλήσεις έφτασαν τα 279,6 εκατομμύρια ευρώ στην περίοδο αναφοράς, σημειώνοντας αύξηση κατά 3,33% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η θετική αυτή πορεία των τυριών αντικατοπτρίζει την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών σε αυτή την κατηγορία προϊόντων.
Σε επίπεδο μεριδίων αγοράς, τις μεγαλύτερες πωλήσεις καταγράφουν τα ανώνυμα τυριά που πωλούνται στον πάγκο των σούπερ μάρκετ. Αυτή η τάση αντικατοπτρίζει την αναζήτηση φθηνότερων τυριών από πλευράς των καταναλωτών λόγω της γενικότερης ακρίβειας σε βασικά αγαθά και υπηρεσίες.
Ο τζίρος των ανώνυμων τυριών ανήλθε στα 51,49 εκατομμύρια ευρώ φέτος, παρουσιάζοντας μείωση κατά 1,2% και διατηρώντας μερίδιο 18,41% στη συνολική αγορά. Παρά τη μικρή μείωση, τα ανώνυμα τυριά παραμένουν ισχυρός παράγοντας στην ελληνική αγορά τυροκομικών προϊόντων.
Διαβάστε περισσότερα στο Powergame.gr
Στην κατηγορία των χύδην τυριών, οι συνολικές πωλήσεις έφτασαν τα 279,6 εκατομμύρια ευρώ στην περίοδο αναφοράς, σημειώνοντας αύξηση κατά 3,33% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η θετική αυτή πορεία των τυριών αντικατοπτρίζει την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών σε αυτή την κατηγορία προϊόντων.
Σε επίπεδο μεριδίων αγοράς, τις μεγαλύτερες πωλήσεις καταγράφουν τα ανώνυμα τυριά που πωλούνται στον πάγκο των σούπερ μάρκετ. Αυτή η τάση αντικατοπτρίζει την αναζήτηση φθηνότερων τυριών από πλευράς των καταναλωτών λόγω της γενικότερης ακρίβειας σε βασικά αγαθά και υπηρεσίες.
Ο τζίρος των ανώνυμων τυριών ανήλθε στα 51,49 εκατομμύρια ευρώ φέτος, παρουσιάζοντας μείωση κατά 1,2% και διατηρώντας μερίδιο 18,41% στη συνολική αγορά. Παρά τη μικρή μείωση, τα ανώνυμα τυριά παραμένουν ισχυρός παράγοντας στην ελληνική αγορά τυροκομικών προϊόντων.
Διαβάστε περισσότερα στο Powergame.gr