Nestle: "Επιδότησε" και πέτυχε την ολική του επαναφορά του Κορπή
Έντονος ανταγωνισμός στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού
Το νερό Κορπή πέτυχε την ολική επαναφορά του στην αγορά, για την οποία ωστόσο χρειάστηκε να επενδύσει σημαντικά σε εκπτώσεις

Έντονος ανταγωνισμός παρατηρείται στην κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού, με βασικούς «παίκτες» να εντείνουν τις προωθητικές τους ενέργειες, επιδιώκοντας ισχυρότερη παρουσία στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Στο επίκεντρο αυτής της μάχης βρίσκεται το νερό Κορπή της Nestlé, το οποίο συνεχίζει με σταθερό ρυθμό τις εκπτώσεις και τις προσφορές, όπως συνέβη και τον περασμένο Μάιο, σε συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες όπως ο Σκλαβενίτης, η ΑΒ Βασιλόπουλος και τα My market.
Διαβάστε: Ημέρα Φορολογικής Ελευθερίας για το 2025: Έξι λιγότερες ημέρες εργασίας για φόρους και εισφορές σύμφωνα με το ΚΕΦΙΜ
Η στρατηγική της πολυεθνικής εταιρείας αποσκοπεί στην ανάκτηση του σημαντικού μεριδίου αγοράς που απώλεσε το 2024, χρονιά κατά την οποία το Κορπή βρέθηκε εκτός κυκλοφορίας λόγω προβλημάτων στην παραγωγική του διαδικασία. Παρά τα εμπόδια, η μάρκα πέτυχε την πλήρη επαναφορά της στην αγορά, χάρη σε ένα επιθετικό πρόγραμμα εκπτώσεων, που η Nestlé – λόγω του μεγέθους και της ρευστότητάς της – μπόρεσε να στηρίξει αποτελεσματικά.
Αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής ήταν η δυναμική επανατοποθέτηση του νερού Κορπή, που παράγεται στο Μοναστηράκι Βόνιτσας, διαψεύδοντας όσους προέβλεπαν μη αναστρέψιμη πτώση. Είναι χαρακτηριστικό ότι το μερίδιο αγοράς του σε όγκο πωλήσεων, από μόλις 1,1% τον Μάιο του 2024, ανήλθε στο 4,2% τον Μάιο του 2025, σηματοδοτώντας μια εντυπωσιακή ανάκαμψη μέσα σε μόλις έναν χρόνο.
Ταυτόχρονα, έντονα επιθετική εμπορική πολιτική ασκεί και το νερό Arrena, της εταιρείας Νερά Πηγών Γράμμου του εφοπλιστή, Παναγιώτη Τσάκου, το οποίο επιδιώκει να αυξήσει την παρουσία του στην αγορά και πλέον έχει πετύχει να χτίσει μερίδιο 1,1% σε όγκο πωλήσεων επί του συνόλου της αγοράς εμφιαλωμένου στα σούπερ μάρκετ. Γι’ αυτό και πραγματοποιεί εκπτώσεις στα προϊόντα του, με σκοπό την εξάπλωση της παρουσίας του και την απόκτηση μεριδίου.
Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr
Διαβάστε: Ημέρα Φορολογικής Ελευθερίας για το 2025: Έξι λιγότερες ημέρες εργασίας για φόρους και εισφορές σύμφωνα με το ΚΕΦΙΜ
Η στρατηγική της πολυεθνικής εταιρείας αποσκοπεί στην ανάκτηση του σημαντικού μεριδίου αγοράς που απώλεσε το 2024, χρονιά κατά την οποία το Κορπή βρέθηκε εκτός κυκλοφορίας λόγω προβλημάτων στην παραγωγική του διαδικασία. Παρά τα εμπόδια, η μάρκα πέτυχε την πλήρη επαναφορά της στην αγορά, χάρη σε ένα επιθετικό πρόγραμμα εκπτώσεων, που η Nestlé – λόγω του μεγέθους και της ρευστότητάς της – μπόρεσε να στηρίξει αποτελεσματικά.
Αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής ήταν η δυναμική επανατοποθέτηση του νερού Κορπή, που παράγεται στο Μοναστηράκι Βόνιτσας, διαψεύδοντας όσους προέβλεπαν μη αναστρέψιμη πτώση. Είναι χαρακτηριστικό ότι το μερίδιο αγοράς του σε όγκο πωλήσεων, από μόλις 1,1% τον Μάιο του 2024, ανήλθε στο 4,2% τον Μάιο του 2025, σηματοδοτώντας μια εντυπωσιακή ανάκαμψη μέσα σε μόλις έναν χρόνο.
Ταυτόχρονα, έντονα επιθετική εμπορική πολιτική ασκεί και το νερό Arrena, της εταιρείας Νερά Πηγών Γράμμου του εφοπλιστή, Παναγιώτη Τσάκου, το οποίο επιδιώκει να αυξήσει την παρουσία του στην αγορά και πλέον έχει πετύχει να χτίσει μερίδιο 1,1% σε όγκο πωλήσεων επί του συνόλου της αγοράς εμφιαλωμένου στα σούπερ μάρκετ. Γι’ αυτό και πραγματοποιεί εκπτώσεις στα προϊόντα του, με σκοπό την εξάπλωση της παρουσίας του και την απόκτηση μεριδίου.
Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr