Μεγάλα έργα και επενδύσεις άνω των 3,5 δισ. ευρώ αναβαθμίζουν τα αεροδρόμια της Ελλάδας
Διαβάστε στο Powergame.gr
Η δυναμική ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού φέρνει επενδύσεις άνω των 3,5 δισ. ευρώ στα αεροδρόμια, με έργα στο Καστέλι Κρήτης, την Καλαμάτα και τις επεκτάσεις της Fraport Greece, ενισχύοντας την οικονομία και την επιβατική εμπειρία

Η δυναμική ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού πυροδοτεί ένα επενδυτικό κύμα άνω των 3,5 δισ. ευρώ στον τομέα των αεροδρομίων. Από το νέο διεθνές αεροδρόμιο στο Καστέλι Κρήτης και την παραχώρηση της Καλαμάτας, μέχρι τις μεγάλες επεκτάσεις της Fraport Greece και τον διαγωνισμό του Υπερταμείου για 22 μικρότερους αερολιμένες, ξετυλίγεται ένα εκτεταμένο πρόγραμμα έργων που αναμορφώνει τον χάρτη των αερομεταφορών και ενισχύει ουσιαστικά την ελληνική οικονομία.
\Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα είναι η επέκταση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, με συνολικό προϋπολογισμό πάνω από 1 δισ. ευρώ. Το masterplan προβλέπει σταδιακή υλοποίηση έως το 2032, με στόχο η επιβατική ικανότητα να ξεπεράσει τους 40 εκατ. επιβάτες ετησίως. Η αύξηση της χωρητικότητας των εγκαταστάσεων θεωρείται κομβική, όχι μόνο για την εξυπηρέτηση των τουριστικών και επιχειρηματικών ροών, αλλά και για τη διατήρηση της Αθήνας ως κεντρικής πύλης εισόδου και διεθνούς κόμβου στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Ανατολικής Μεσογείου.
Στην πρώτη φάση του διαγωνισμού για την επέκταση του κεντρικού τερματικού σταθμού και του δορυφορικού κτιρίου, συνολικής επιφάνειας σχεδόν 150.000 τ.μ., εκδήλωσαν ενδιαφέρον ισχυροί κατασκευαστικοί όμιλοι όπως οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ, ΜΕΤΚΑ και AKTOR. Το έργο, προϋπολογισμού άνω του 1 δισ. ευρώ, αναμένεται να ολοκληρώσει τη διαγωνιστική διαδικασία στις αρχές του 2026.
Διαβάστε στο Powergame.gr
\Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά έργα είναι η επέκταση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, με συνολικό προϋπολογισμό πάνω από 1 δισ. ευρώ. Το masterplan προβλέπει σταδιακή υλοποίηση έως το 2032, με στόχο η επιβατική ικανότητα να ξεπεράσει τους 40 εκατ. επιβάτες ετησίως. Η αύξηση της χωρητικότητας των εγκαταστάσεων θεωρείται κομβική, όχι μόνο για την εξυπηρέτηση των τουριστικών και επιχειρηματικών ροών, αλλά και για τη διατήρηση της Αθήνας ως κεντρικής πύλης εισόδου και διεθνούς κόμβου στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Ανατολικής Μεσογείου.
Στην πρώτη φάση του διαγωνισμού για την επέκταση του κεντρικού τερματικού σταθμού και του δορυφορικού κτιρίου, συνολικής επιφάνειας σχεδόν 150.000 τ.μ., εκδήλωσαν ενδιαφέρον ισχυροί κατασκευαστικοί όμιλοι όπως οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ, ΜΕΤΚΑ και AKTOR. Το έργο, προϋπολογισμού άνω του 1 δισ. ευρώ, αναμένεται να ολοκληρώσει τη διαγωνιστική διαδικασία στις αρχές του 2026.
Διαβάστε στο Powergame.gr