Ισραηλινές επενδύσεις στον ελληνικό τουρισμό: Τα νέα ξενοδοχειακά projects και οι μελλοντικές κινήσεις
Διαβάστε στο Powergame.gr
Ισραηλινές εταιρείες επενδύουν δυναμικά στην Ελλάδα, αποκτώντας ξενοδοχεία και ξεκινώντας νέα τουριστικά projects

Ο πόλεμος στη Γάζα έχει ωθήσει αρκετούς Ισραηλινούς επιχειρηματίες να στραφούν σε αγορές εκτός χώρας, αναζητώντας σταθερότητα και ανάπτυξη. Η Ελλάδα ξεχωρίζει ως ελκυστικός προορισμός, χάρη στην αυξανόμενη επισκεψιμότητα, τις υψηλές αποδόσεις στον τουριστικό τομέα και τη στρατηγική γεωγραφική της θέση στην Ευρώπη. Οι επενδύσεις δεν περιορίζονται στη μακροχρόνια προοπτική, αλλά αποτελούν και στρατηγική είσοδο στην ευρωπαϊκή αγορά, εκμεταλλευόμενοι τη θετική δυναμική που παρουσιάζει η χώρα στον διεθνή τουρισμό.
Παράλληλα, όμως, η κοινωνική και πολιτική κατάσταση δεν είναι εντελώς ευνοϊκή. Οι διαδηλώσεις κατά του πολέμου και οι αντισημιτικές κινητοποιήσεις δημιουργούν ένα αρνητικό περιβάλλον, το οποίο οι Ισραηλινοί τουρίστες και επενδυτές δεν μπορούν να παραβλέψουν. Αυτή η διπλή πραγματικότητα – ευκαιρίες και προκλήσεις – καθιστά τον ελληνικό τουριστικό τομέα ελκυστικό αλλά και απαιτητικό.
Ο όμιλος Fattal House of Hotels, μέσω της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, έχει επενδύσει περίπου 200 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα, με τέσσερα ενεργά ξενοδοχεία και νέα projects σε προχωρημένο στάδιο.
NYX Hotel Thessaloniki: Άνοιγμα 1ης Σεπτεμβρίου, οδός Τσιμισκή 1, επένδυση 25 εκατ. ευρώ.
NYX Esperia Palace Athens: Ανανεωμένο ξενοδοχείο, επανατοποθέτηση 2023, επένδυση 25 εκατ. ευρώ.
Leonardo Kolymbia Resort, Ρόδος: Αγορά το 2018, ανακαινισμένο για premium εμπειρία.
Seafos Luxury Resort & Spa, Ναύπλιο: Πρόσθετη επένδυση σε δημοφιλή προορισμό.
Παράλληλα, ο όμιλος εξετάζει νέες επενδύσεις στη Χαλκιδική, αλλά και επεκτάσεις σε Κρήτη, Κω και Κέρκυρα, δίνοντας προτεραιότητα σε περιοχές με υψηλή ζήτηση από διεθνείς επισκέπτες.
Διαβάστε στο Powergame.gr
Παράλληλα, όμως, η κοινωνική και πολιτική κατάσταση δεν είναι εντελώς ευνοϊκή. Οι διαδηλώσεις κατά του πολέμου και οι αντισημιτικές κινητοποιήσεις δημιουργούν ένα αρνητικό περιβάλλον, το οποίο οι Ισραηλινοί τουρίστες και επενδυτές δεν μπορούν να παραβλέψουν. Αυτή η διπλή πραγματικότητα – ευκαιρίες και προκλήσεις – καθιστά τον ελληνικό τουριστικό τομέα ελκυστικό αλλά και απαιτητικό.
Ο όμιλος Fattal House of Hotels, μέσω της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, έχει επενδύσει περίπου 200 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα, με τέσσερα ενεργά ξενοδοχεία και νέα projects σε προχωρημένο στάδιο.
NYX Hotel Thessaloniki: Άνοιγμα 1ης Σεπτεμβρίου, οδός Τσιμισκή 1, επένδυση 25 εκατ. ευρώ.
NYX Esperia Palace Athens: Ανανεωμένο ξενοδοχείο, επανατοποθέτηση 2023, επένδυση 25 εκατ. ευρώ.
Leonardo Kolymbia Resort, Ρόδος: Αγορά το 2018, ανακαινισμένο για premium εμπειρία.
Seafos Luxury Resort & Spa, Ναύπλιο: Πρόσθετη επένδυση σε δημοφιλή προορισμό.
Παράλληλα, ο όμιλος εξετάζει νέες επενδύσεις στη Χαλκιδική, αλλά και επεκτάσεις σε Κρήτη, Κω και Κέρκυρα, δίνοντας προτεραιότητα σε περιοχές με υψηλή ζήτηση από διεθνείς επισκέπτες.
Διαβάστε στο Powergame.gr