Luxury Brands στον τουρισμό: Τα deals που αλλάζουν το τοπίο
Τι ισχύει για Ελλάδα και εξωτερικό;
Η Ελλάδα έχει αρχίσει να εστιάζει περισσότερο στην προσέλκυση υψηλού εισοδηματικού επιπέδου επισκεπτών, μέσω συνεργασιών που ενώνουν την πολυτέλεια της μόδας και των premium προϊόντων με την τουριστική εμπειρία

Τα τελευταία χρόνια, η σύμπλευση του τουρισμού με τον κόσμο των πολυτελών brands εξελίσσεται σε μία από τις πιο δυναμικές και ενδιαφέρουσες τάσεις της παγκόσμιας αγοράς. Στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς, οι συνεργασίες ανάμεσα σε luxury ονόματα και ξενοδοχειακές ή τουριστικές επιχειρήσεις πολλαπλασιάζονται, ανταποκρινόμενες στην ολοένα αυξανόμενη ζήτηση για εμπειρίες υψηλής αισθητικής, εξατομικευμένες και αποκλειστικές. Ο σύγχρονος ταξιδιώτης αναζητά κάτι παραπάνω από άνεση: επιθυμεί να βιώσει την πολυτέλεια ως τρόπο ζωής.
Διαβάστε: Στεγαστικό πρόγραμμα από σχολάζουσες κληρονομιές για ευάλωτα νοικοκυριά - Ψηφίζεται το φθινόπωρο χωρίς επιβάρυνση πολιτών
Η Ελλάδα, παρά την παραδοσιακή της θέση ως κορυφαίος τουριστικός προορισμός, έχει αρχίσει να εστιάζει περισσότερο στην προσέλκυση υψηλού εισοδηματικού επιπέδου επισκεπτών, μέσω συνεργασιών που ενώνουν την πολυτέλεια της μόδας και των premium προϊόντων με την τουριστική εμπειρία.
Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr
Διαβάστε: Στεγαστικό πρόγραμμα από σχολάζουσες κληρονομιές για ευάλωτα νοικοκυριά - Ψηφίζεται το φθινόπωρο χωρίς επιβάρυνση πολιτών
Η Ελλάδα, παρά την παραδοσιακή της θέση ως κορυφαίος τουριστικός προορισμός, έχει αρχίσει να εστιάζει περισσότερο στην προσέλκυση υψηλού εισοδηματικού επιπέδου επισκεπτών, μέσω συνεργασιών που ενώνουν την πολυτέλεια της μόδας και των premium προϊόντων με την τουριστική εμπειρία.
Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr