Nothing: Πώς το brand του Άκη Ευαγγελίδη εξελίχθηκε στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα smartphones στην Ινδία
Άνοδος πωλήσεων κατά 177% για τη Nothing
Η επιτυχία της Nothing συνιστά ορόσημο για μια εταιρεία που ιδρύθηκε μόλις το 2020 και πλέον ανταγωνίζεται ευθέως κολοσσούς όπως η Samsung, η Apple και η Xiaomi

Η Ινδία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά smartphones στον κόσμο, έχοντας ξεπεράσει τις ΗΠΑ εδώ και αρκετά χρόνια. Εκτιμάται ότι πωλούνται περίπου 35-40 εκατομμύρια συσκευές κάθε τρίμηνο, με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, καθώς ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού εξακολουθεί να χρησιμοποιεί feature phones και τώρα στρέφεται ολοένα και περισσότερο στα smartphones.
Διαβάστε: Τι αλλαγές φέρνει το νέο εργασιακό νομοσχέδιο και πώς μπορούν εργαζόμενοι και συνταξιούχοι να έχουν όφελος μέχρι και 404 ευρώ τον χρόνο
Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία Nothing, με ελληνική υπογραφή, έχει καταφέρει να κερδίσει έδαφος στην ινδική αγορά και να αναδειχθεί ως το ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand, καταγράφοντας συνεχείς επιτυχίες για έξι διαδοχικά τρίμηνα. Η βρετανική εταιρεία, με συνιδρυτές τον Άκη Ευαγγελίδη και τον Carl Pei, δεν περιορίζεται μόνο στην ινδική αγορά, αλλά καταγράφει εντυπωσιακή ανάπτυξη σε παγκόσμιο επίπεδο, με τα κινητά της να είναι διαθέσιμα και στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Canalys, το δεύτερο τρίμηνο του 2025 η Nothing πέτυχε ετήσια αύξηση αποστολών κατά 177%, σε παγκόσμιο επίπεδο, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το όριο του ενός εκατομμυρίου συσκευών σ’ ένα τρίμηνο. Η επιτυχία αυτή συνιστά ορόσημο για μια εταιρεία που ιδρύθηκε μόλις το 2020 και πλέον ανταγωνίζεται ευθέως κολοσσούς όπως η Samsung, η Apple και η Xiaomi. Αν και κάνει θραύση, παγκοσμίως, η Ινδία βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής της Nothing, με τον Άκη Ευαγγελίδη να υπογράφει αυτήν την επιτυχία, αφού ο ίδιος είναι επικεφαλής της India Nothing.
Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr
Διαβάστε: Τι αλλαγές φέρνει το νέο εργασιακό νομοσχέδιο και πώς μπορούν εργαζόμενοι και συνταξιούχοι να έχουν όφελος μέχρι και 404 ευρώ τον χρόνο
Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία Nothing, με ελληνική υπογραφή, έχει καταφέρει να κερδίσει έδαφος στην ινδική αγορά και να αναδειχθεί ως το ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand, καταγράφοντας συνεχείς επιτυχίες για έξι διαδοχικά τρίμηνα. Η βρετανική εταιρεία, με συνιδρυτές τον Άκη Ευαγγελίδη και τον Carl Pei, δεν περιορίζεται μόνο στην ινδική αγορά, αλλά καταγράφει εντυπωσιακή ανάπτυξη σε παγκόσμιο επίπεδο, με τα κινητά της να είναι διαθέσιμα και στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Canalys, το δεύτερο τρίμηνο του 2025 η Nothing πέτυχε ετήσια αύξηση αποστολών κατά 177%, σε παγκόσμιο επίπεδο, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το όριο του ενός εκατομμυρίου συσκευών σ’ ένα τρίμηνο. Η επιτυχία αυτή συνιστά ορόσημο για μια εταιρεία που ιδρύθηκε μόλις το 2020 και πλέον ανταγωνίζεται ευθέως κολοσσούς όπως η Samsung, η Apple και η Xiaomi. Αν και κάνει θραύση, παγκοσμίως, η Ινδία βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής της Nothing, με τον Άκη Ευαγγελίδη να υπογράφει αυτήν την επιτυχία, αφού ο ίδιος είναι επικεφαλής της India Nothing.
Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr