Η βιομηχανία και οι προμηθευτές στο επίκεντρο των μειώσεων τιμών στα σούπερ μάρκετ
Διαβάστε στο Powergame.gr
Κρίσιμος ο ρόλος βιομηχανίας και προμηθευτών στην πρόταση του Υπουργείου Ανάπτυξης για εθελοντικές μειώσεις τιμών σε βασικά αγαθά

Κομβικό ρόλο αναμένεται να παίξουν οι προμηθευτές και η βιομηχανία στην πρόταση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, προς τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ για εθελοντικές μειώσεις τιμών σε βασικά αγαθά. Ήδη, η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας έχει δηλώσει θετική στην κατεύθυνση αυτή κατά τη συνάντηση που πραγματοποίησε με τον υπουργό, ωστόσο η οριστική εφαρμογή του μέτρου προϋποθέτει και τη συναίνεση των παραγωγών – προμηθευτών, οι οποίοι θα κληθούν να μοιραστούν το βάρος της πρωτοβουλίας.
Ο γενικός διευθυντής της Ένωσης, Απόστολος Πεταλάς, επισημαίνει στο powergame.gr ότι στις συζητήσεις με τον κ. Θεοδωρικάκο προτεραιότητα δόθηκε στη συγκράτηση των τιμών σε είδη γραφικής ύλης, με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Όπως ανέφερε, οι αλυσίδες δεσμεύτηκαν να διατηρήσουν τις τιμές στα περσινά επίπεδα του Σεπτεμβρίου 2024.
Το βασικό ζητούμενο, ωστόσο, παραμένει η επανάληψη της κοινής πρωτοβουλίας σούπερ μάρκετ και προμηθευτών για εθελοντικές μειώσεις σε ευρύτερη γκάμα προϊόντων, όπως είχε συμβεί στο παρελθόν. «Την προηγούμενη φορά, η λίστα είχε φτάσει τα 705 προϊόντα, με τις μειώσεις να ισχύουν για διάστημα τουλάχιστον δύο μηνών», υπενθυμίζει ο κ. Πεταλάς, προσθέτοντας ότι τα σούπερ μάρκετ είναι πρόθυμα να συμμετάσχουν, υπό την προϋπόθεση ότι θα δεσμευτεί το σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας. «Δεν είναι εφικτό οι αλυσίδες να προχωρήσουν σε μονομερή εκπτώσεις, όταν για παράδειγμα το 1% της μείωσης αντιστοιχεί σχεδόν στο σύνολο της καθαρής κερδοφορίας τους, που φτάνει μόλις το 1,5%», τονίζει χαρακτηριστικά.
Διαβάστε στο Powergame.gr
Ο γενικός διευθυντής της Ένωσης, Απόστολος Πεταλάς, επισημαίνει στο powergame.gr ότι στις συζητήσεις με τον κ. Θεοδωρικάκο προτεραιότητα δόθηκε στη συγκράτηση των τιμών σε είδη γραφικής ύλης, με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Όπως ανέφερε, οι αλυσίδες δεσμεύτηκαν να διατηρήσουν τις τιμές στα περσινά επίπεδα του Σεπτεμβρίου 2024.
Το βασικό ζητούμενο, ωστόσο, παραμένει η επανάληψη της κοινής πρωτοβουλίας σούπερ μάρκετ και προμηθευτών για εθελοντικές μειώσεις σε ευρύτερη γκάμα προϊόντων, όπως είχε συμβεί στο παρελθόν. «Την προηγούμενη φορά, η λίστα είχε φτάσει τα 705 προϊόντα, με τις μειώσεις να ισχύουν για διάστημα τουλάχιστον δύο μηνών», υπενθυμίζει ο κ. Πεταλάς, προσθέτοντας ότι τα σούπερ μάρκετ είναι πρόθυμα να συμμετάσχουν, υπό την προϋπόθεση ότι θα δεσμευτεί το σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας. «Δεν είναι εφικτό οι αλυσίδες να προχωρήσουν σε μονομερή εκπτώσεις, όταν για παράδειγμα το 1% της μείωσης αντιστοιχεί σχεδόν στο σύνολο της καθαρής κερδοφορίας τους, που φτάνει μόλις το 1,5%», τονίζει χαρακτηριστικά.
Διαβάστε στο Powergame.gr