Σιάμισιης: Πρό των πυλών το rebranding της Elpedison - Έρχονται νέα προϊόντα και στρατηγικές ανακοινώσεις
Διαβάστε στο Powergame.gr
Ο CEO της Helleniq Energy, Α. Σιάμισιης, ανακοίνωσε νέα προϊόντα για την Elpedison, ενώ η απόφαση για γεώτρηση στο μπλοκ Νοτιοδυτικά της Κρήτης αναβάλλεται

Ο διευθύνων σύμβουλος της Helleniq Energy, Ανδρέας Σιάμισιης, παρουσίασε τον οδικό χάρτη για την επανατοποθέτηση της «νέας» Elpedison, με την αποκαλυπτήρια της νέας εμπορικής επωνυμίας να αναμένονται πριν από το τέλος του έτους, σε ενημερωτική συνάντηση στο περιθώριο της ΔΕΘ. Ο κ. Σιάμισιης επιβεβαίωσε τον στόχο για αύξηση του μεριδίου αγοράς στο 10%, επισημαίνοντας ότι ο σχεδιασμός θα εξελιχθεί σε ένα πιο ευνοϊκό περιβάλλον, καθώς, όπως δήλωσε, «τα χειρότερα στην ενέργεια βρίσκονται πίσω μας».
Κεντρικό ρόλο στην ανάπτυξη θα έχουν τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες για βιομηχανικούς και εμπορικούς πελάτες στη Μέση και Υψηλή Τάση, τα οποία θα χαρακτηρίζονται από καθετοποιημένη δομή και πελατοκεντρική προσέγγιση, χωρίς όμως να λειτουργούν ως «πολιορκητικός κριός» της εταιρείας.
Παράλληλα, η Helleniq Energy διατηρεί σταθερά στο επίκεντρο τους οικιακούς πελάτες, στους οποίους η Elpedison θα «επανασυστηθεί» με προϊόντα που προσφέρουν σταθερότητα και προβλεψιμότητα, ανεξάρτητα από τις διακυμάνσεις των τιμολογίων. Νέα προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας, μια τάση που κερδίζει συνεχώς έδαφος στην αγορά, θα συνοδεύουν αυτή την επανατοποθέτηση, ενώ κρίσιμη σημασία θα δοθεί στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης, καθώς αποτελεί το δεύτερο πιο σημαντικό κριτήριο επιλογής για τους πελάτες μετά την τιμή.
Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζονται προγράμματα loyalty με βάση το επιτυχημένο προηγούμενο της EKO, ενώ οι νέες υπηρεσίες θα επικεντρωθούν στη βελτιστοποίηση του προφίλ κατανάλωσης, κυρίως για τις επιχειρήσεις, καθώς και σε λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας. Όπως τόνισε ο κ. Σιάμισιης, «Το ζητούμενο είναι να προσφέρεις στον πελάτη αυτό που είναι καλό για τον ίδιο και όχι αυτό που είναι καλό για σένα».
Διαβάστε στο Powergame.gr
Κεντρικό ρόλο στην ανάπτυξη θα έχουν τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες για βιομηχανικούς και εμπορικούς πελάτες στη Μέση και Υψηλή Τάση, τα οποία θα χαρακτηρίζονται από καθετοποιημένη δομή και πελατοκεντρική προσέγγιση, χωρίς όμως να λειτουργούν ως «πολιορκητικός κριός» της εταιρείας.
Παράλληλα, η Helleniq Energy διατηρεί σταθερά στο επίκεντρο τους οικιακούς πελάτες, στους οποίους η Elpedison θα «επανασυστηθεί» με προϊόντα που προσφέρουν σταθερότητα και προβλεψιμότητα, ανεξάρτητα από τις διακυμάνσεις των τιμολογίων. Νέα προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας, μια τάση που κερδίζει συνεχώς έδαφος στην αγορά, θα συνοδεύουν αυτή την επανατοποθέτηση, ενώ κρίσιμη σημασία θα δοθεί στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης, καθώς αποτελεί το δεύτερο πιο σημαντικό κριτήριο επιλογής για τους πελάτες μετά την τιμή.
Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζονται προγράμματα loyalty με βάση το επιτυχημένο προηγούμενο της EKO, ενώ οι νέες υπηρεσίες θα επικεντρωθούν στη βελτιστοποίηση του προφίλ κατανάλωσης, κυρίως για τις επιχειρήσεις, καθώς και σε λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας. Όπως τόνισε ο κ. Σιάμισιης, «Το ζητούμενο είναι να προσφέρεις στον πελάτη αυτό που είναι καλό για τον ίδιο και όχι αυτό που είναι καλό για σένα».
Διαβάστε στο Powergame.gr