Σαράντης: Επεκτείνεται στη Μέση Ανατολή το Carroten - Επενδυτικό πλάνο 86 εκατ. ευρώ για την επόμενη τετραετία
Η διεθνής επέκταση συνεχίζεται δυναμικά
Στην τελική ευθεία βρίσκεται η ολοκλήρωση της ενσωμάτωσης της Stella Pack, της πολωνικής εταιρείας που εξαγοράστηκε πρόσφατα

Αμετάβλητη παραμένει η στρατηγική του Ομίλου Σαράντη, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Γιάννης Μπούρας, κατά τη διάρκεια παρουσίασης προς αναλυτές. Στην τελική ευθεία βρίσκεται η ολοκλήρωση της ενσωμάτωσης της Stella Pack -της πολωνικής εταιρείας που εξαγοράστηκε πρόσφατα- ενώ ο Όμιλος σχεδιάζει περαιτέρω επενδύσεις για την ενίσχυση αυτής της δραστηριότητας.
Διαβάστε: Υδρογονάνθρακες: Πώς η Chevron δίνει στρατηγικό πλεονέκτημα στην Ελλάδα έναντι Τουρκίας και Λιβύης - Τι δηλώνει στο parapolitika.gr ο πρόεδρος του ΙΕΝΕ, Κωστής Σταμπολής
Οδηγό στις επιδόσεις του Ομίλου αποτελεί το brand Carroten, το οποίο ενισχύεται σημαντικά από την επιτυχημένη είσοδο στην αγορά των ΗΠΑ. Το γνωστό αντιηλιακό προϊόν βρίσκεται στην πρώτη θέση στην κατηγορία των ελαίων και λοσιόν στο Amazon US, ενώ από τον περασμένο Φεβρουάριο διατίθεται και σε φυσικά καταστήματα, έχοντας παρουσία ήδη σε 1.900 σημεία πώλησης.
Ταυτόχρονα, η διεθνής επέκταση συνεχίζεται δυναμικά:
• Στην Αυστραλία, το Carroten έχει τοποθετηθεί στα ράφια κορυφαίων αλυσίδων λιανικής.
• Στις Φιλιππίνες, το bioten διατηρεί σταθερή παρουσία.
• Στη Μέση Ανατολή, το Carroten διανέμεται πλέον σε Σαουδική Αραβία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, μέσω των δύο μεγαλύτερων λιανεμπόρων κάθε χώρας.
Παράλληλα, ο Όμιλος συνεχίζει την επέκταση του χαρτοφυλακίου “Hero” προϊόντων, τα οποία αφορούν στρατηγικές κατηγορίες υψηλής αξίας και στοχεύουν στην ενίσχυση της κερδοφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.
Σε επίπεδο στρατηγικής, ο όμιλος προχωρά σε σημαντικό μετασχηματισμό και συνολικές επενδύσεις 86 εκατομμυρίων ευρώ στην τετραετία 2025-2028. Στον ψηφιακό τομέα, υλοποιεί νέο ενιαίο σύστημα SAP για την ενοποίηση δεδομένων σε όλες τις αγορές, με την πρώτη φάση ήδη σε λειτουργία σε Ελλάδα, Τσεχία, Σλοβακία και Ουγγαρία και τη δεύτερη να ξεκινά στις αρχές του 2026 για τα Βαλκάνια, τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία. Παράλληλα, ολοκληρώθηκε η εφαρμογή του Integrated Business Planning, ενώ αναπτύσσονται νέα ψηφιακά εργαλεία και πλατφόρμες για την καλύτερη οργάνωση των ροών και διαδικασιών. Οι επενδύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό για φέτος ανέρχονται στα 4 εκατομμύρια ευρώ και το 2026 σε 3 εκατομμύρια ευρώ.
Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr
Διαβάστε: Υδρογονάνθρακες: Πώς η Chevron δίνει στρατηγικό πλεονέκτημα στην Ελλάδα έναντι Τουρκίας και Λιβύης - Τι δηλώνει στο parapolitika.gr ο πρόεδρος του ΙΕΝΕ, Κωστής Σταμπολής
Οδηγό στις επιδόσεις του Ομίλου αποτελεί το brand Carroten, το οποίο ενισχύεται σημαντικά από την επιτυχημένη είσοδο στην αγορά των ΗΠΑ. Το γνωστό αντιηλιακό προϊόν βρίσκεται στην πρώτη θέση στην κατηγορία των ελαίων και λοσιόν στο Amazon US, ενώ από τον περασμένο Φεβρουάριο διατίθεται και σε φυσικά καταστήματα, έχοντας παρουσία ήδη σε 1.900 σημεία πώλησης.
Ταυτόχρονα, η διεθνής επέκταση συνεχίζεται δυναμικά:
• Στην Αυστραλία, το Carroten έχει τοποθετηθεί στα ράφια κορυφαίων αλυσίδων λιανικής.
• Στις Φιλιππίνες, το bioten διατηρεί σταθερή παρουσία.
• Στη Μέση Ανατολή, το Carroten διανέμεται πλέον σε Σαουδική Αραβία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, μέσω των δύο μεγαλύτερων λιανεμπόρων κάθε χώρας.
Παράλληλα, ο Όμιλος συνεχίζει την επέκταση του χαρτοφυλακίου “Hero” προϊόντων, τα οποία αφορούν στρατηγικές κατηγορίες υψηλής αξίας και στοχεύουν στην ενίσχυση της κερδοφορίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.
Σε επίπεδο στρατηγικής, ο όμιλος προχωρά σε σημαντικό μετασχηματισμό και συνολικές επενδύσεις 86 εκατομμυρίων ευρώ στην τετραετία 2025-2028. Στον ψηφιακό τομέα, υλοποιεί νέο ενιαίο σύστημα SAP για την ενοποίηση δεδομένων σε όλες τις αγορές, με την πρώτη φάση ήδη σε λειτουργία σε Ελλάδα, Τσεχία, Σλοβακία και Ουγγαρία και τη δεύτερη να ξεκινά στις αρχές του 2026 για τα Βαλκάνια, τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία. Παράλληλα, ολοκληρώθηκε η εφαρμογή του Integrated Business Planning, ενώ αναπτύσσονται νέα ψηφιακά εργαλεία και πλατφόρμες για την καλύτερη οργάνωση των ροών και διαδικασιών. Οι επενδύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό για φέτος ανέρχονται στα 4 εκατομμύρια ευρώ και το 2026 σε 3 εκατομμύρια ευρώ.
Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr