Οι Έλληνες καταναλωτές δείχνουν πλέον ξεκάθαρη προτίμηση στα ηλεκτρονικά κανάλια αγορών. Σύμφωνα με τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του 2025, τέσσερις στους πέντε (78%) πραγματοποίησαν τουλάχιστον μία online αγορά μέσα στους τελευταίους έξι μήνες – ποσοστό αυξημένο κατά 18% σε σύγκριση με το 2020. Μέσα σε πέντε χρόνια, το ηλεκτρονικό εμπόριο πέρασε από τη «δεύτερη γραμμή» στο επίκεντρο της καθημερινής κατανάλωσης.

Η δυναμική αποτυπώνεται και στο ύψος των δαπανών: η μέση εξαμηνιαία online κατανάλωση αγγίζει τα 987 ευρώ, δηλαδή πάνω από 160 ευρώ μηνιαίως. Το κονδύλι των 1.000 ευρώ αποκαλύπτει το εύρος των συναλλαγών που πλέον γίνονται ψηφιακά, από είδη ένδυσης και καθημερινές ανάγκες μέχρι ταξίδια και ψυχαγωγία. Οι άνδρες και οι γυναίκες συμμετέχουν με σχεδόν ταυτόσημα ποσοστά (78% και 79% αντίστοιχα), γεγονός που καταδεικνύει ότι οι online αγορές έχουν γίνει πλέον καθολική συνήθεια, ανεξάρτητα από το φύλο.

Διαβάστε στο Powergame.gr