Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα καταγράφει εντυπωσιακή άνοδο, με τον συνολικό τζίρο των online συναλλαγών να φτάνει τα 29,4 δισ. ευρώ το 2024. Η μεγαλύτερη κατηγορία παραμένει ο τουρισμός, καθώς οι καταναλωτές ξόδεψαν 9,1 δισ. ευρώ σε ταξίδια και διαμονή. Ανάλυση ανά κατηγορία:

  • 9,1 δισ. ευρώ σε ταξίδια και τουριστικές υπηρεσίες
  • 6,5 δισ. ευρώ σε υπηρεσίες
  • 5,6 δισ. ευρώ σε μόδα και ένδυση
  • 5,1 δισ. ευρώ σε οικιακά είδη
  • 3,1 δισ. ευρώ σε προϊόντα καθημερινής χρήσης

Σύμφωνα με την Ετήσια Έκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου της Nexi Ελλάδος, οι καταναλωτές επιλέγουν το online shopping για τις καλύτερες τιμές, την ευκολία και τη δυνατότητα αγοράς από το σπίτι.

Μέθοδοι πληρωμής και προτιμήσεις

Το 97% των χρηστών του διαδικτύου στην Ελλάδα πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές. Οι χρεωστικές κάρτες κυριαρχούν με ποσοστό 57%, ενώ ακολουθεί το PayPal (49%). Τα ψηφιακά πορτοφόλια όπως το Apple Pay και το Google Pay κερδίζουν συνεχώς έδαφος. Οι βασικοί παράγοντες επιλογής μεθόδου πληρωμής είναι:

  • Ασφάλεια (71%)
  • Ταχύτητα (56%)
  • Ευκολία χρήσης (49%)

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα δείχνει ότι πλέον αποτελεί νέα κανονικότητα, με ολοένα και περισσότερους καταναλωτές να εμπιστεύονται τις e-συναλλαγές για προϊόντα και υπηρεσίες κάθε κατηγορίας.

Διαβάστε περισσότερα στο iapogevmatini.gr.