«Οι τιμές καταναλωτή αυξήθηκαν από το Αύγουστο στον Σεπτέμβριο κατά 0,6%. Έχουμε τον τρίτο υψηλότερο πληθωρισμό καταναλωτή σε σχέση με τις 27 χώρες της ΕΕ», δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, Απόστολος Ραυτόπουλος, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Απέναντι μικρόφωνα», με τους δημοσιογράφους Σωτήρη Ξενάκη και Βασίλη Σκουρή.

Διαβάστε: Πόσο πληρώνουν σε μισθούς τα ελληνικά σούπερ μάρκετ;


Τι ισχύει για τη λίστα με τα 1.000 προϊόντα που θα πωλούνται φθηνότερα στα σούπερ μάρκετ;

Σχετικά με τη λίστα με τα 1.000 προϊόντα που θα πωλούνται φθηνότερα στα σούπερ μάρκετ, ο κ. Ραυτόπουλος επισήμανε: «Είναι άλλο ο κωδικός και άλλο το προϊόν. Ένα απορρυπαντικό για παράδειγμα έχει 20 κωδικούς. Το ένα έχει 13 μεζούρες, 23 μεζούρες, 30 μεζούρες, 45 μεζούρες, 70 μεζούρες κλπ. Το απορρυπαντικό όμως είναι ένα, το απορρυπαντικό είναι το προϊόν. Το θέμα είναι ποιοι κωδικοί θα μπούνε, θα μπούνε οι κωδικοί οι οποίοι έχουν την μεγαλύτερη ζήτηση ή θα μπούνε οι κωδικοί που θέλουν να προωθήσουν οι βιομηχανίες;».

«Εξαιρούνται τα νωπά προϊόντα, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, εξαιρούνται τα ψάρια, εξαιρούνται τα κρέατα. Από αυτά τα προϊόντα θα μπουν κατεψυγμένα προϊόντα. Θα μπούνε τυποποιημένα προϊόντα και όχι κοπής και το ερώτημά μας είναι γιατί να πάω να πάρω για παράδειγμα ένα τυποποιημένο τυρί Γκούντα 200 γρ. το οποίο έχει 4€ και να μην πάω να πάρω 200γρ. Γκούντα κοπής που έχει 1€», πρόσθεσε.

«Γνωρίζουμε ότι φέτος το σκληρό στάρι όπου κατασκευάζονται τα μακαρόνια μειώθηκε στον παραγωγό από τα 28 λεπτά στα 19 λεπτά, πως είναι δυνατόν να μειώθηκε το προϊόν 32% και αυτό να μην αποτυπώνεται στα ράφια;», διερωτήθηκε καταλήγοντας.