Σούπερ μάρκετ: Σε "πεδίο μάχης" μετατρέπεται η δημιουργία λίστας με 1.000 προϊόντα σε έκπτωση
Διαβάστε στο Powergame.gr
Σε πεδίο μάχης με τρεις αντιμαχόμενες πλευρές -υπουργείο Ανάπτυξης, σούπερ μάρκετ, βιομηχανίες- εξελίσσεται αυτήν τη στιγμή η υπόθεση της δημιουργίας λίστας 1.000 καταναλωτικών αγαθών που πωλούνται στα ράφια, με έκπτωση

Σε πεδίο μάχης με τρεις αντιμαχόμενες πλευρές -υπουργείο Ανάπτυξης, σούπερ μάρκετ, βιομηχανίες- εξελίσσεται αυτήν τη στιγμή η υπόθεση της δημιουργίας λίστας 1.000 καταναλωτικών αγαθών που πωλούνται στα ράφια, με έκπτωση και υπό την προϋπόθεση «εθελοντικής» συμμετοχής των αλυσίδων και των βιομηχανιών. Πληροφορίες αναφέρουν ότι την Πέμπτη είχαν σύσκεψη μέσω βιντεοκλήσης, τόσο τα μέλη της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας όσο και τα μέλη του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ).
Ήδη, πάντως, οι πιέσεις από πλευράς υπουργείου για την ταχεία υλοποίηση της πρωτοβουλίας αυτής είναι ισχυρές, ενώ κοινοποιήθηκε και το δημιουργικό της αφίσας, που θα θυροκολλείται σε όλα τα καταστήματα σούπερ μάρκετ, «διαφημίζοντας» τη μείωση των τιμών στα 1.000 αυτά προϊόντα. Τη συγκεκριμένη αφίσα παρουσιάζει το powergame.gr.
Διαβάστε περισσότερα στο Powergame.gr.
Ήδη, πάντως, οι πιέσεις από πλευράς υπουργείου για την ταχεία υλοποίηση της πρωτοβουλίας αυτής είναι ισχυρές, ενώ κοινοποιήθηκε και το δημιουργικό της αφίσας, που θα θυροκολλείται σε όλα τα καταστήματα σούπερ μάρκετ, «διαφημίζοντας» τη μείωση των τιμών στα 1.000 αυτά προϊόντα. Τη συγκεκριμένη αφίσα παρουσιάζει το powergame.gr.
Σούπερ μάρκετ: Πίεση από πλευράς υπουργείου να συμπεριληφθούν αποκλειστικά επώνυμα προϊόντα
Το κύριο διακύβευμα που συζητήθηκε στην επιμέρους σύσκεψη των σούπερ μάρκετ που πραγματοποιήθηκε αφορούσε την απαίτηση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, να συμπεριληφθούν στη λίστα των 1.000 καταναλωτικών αγαθών αποκλειστικά επώνυμα προϊόντα και όχι προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.Διαβάστε περισσότερα στο Powergame.gr.