Αντιδράσεις για τον ποδηλατόδρομο στο σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου - "Ανέκδοτο" χαρακτηρίζεται η πρόταση
Διαβάστε στο Powergame.gr
Έντονες αντιδράσεις και πλήθος σχολίων έχει προκαλέσει ο διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΕΕ για την εκπόνηση μελετών, με στόχο την μετατροπή του παλαιού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου σε ποδηλατόδρομο

Μόνο σαν «κρύο ανέκδοτο» αντιμετωπίζουν στελέχη του σιδηροδρόμου τα σχέδια του ΤΕΕ και του ΥΠΕΝ για τη μετατροπή του μετρικού σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου σε ποδηλατόδρομο, προοπτική που έχει ήδη προκαλέσει έντονες αντιδράσεις. Ο γενικός γραμματέας Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος του ΥΠΕΝ, Ευθύμιος Μπακογιάννης, έσπευσε πάντως να διευκρινίσει ότι η μελέτη για τη δημιουργία ποδηλατόδρομου στη γραμμή Μέγαρα – Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα δεν θα επηρεάσει ούτε την υφιστάμενη σιδηροδρομική υποδομή ούτε τον μελλοντικό σχεδιασμό λειτουργίας του τρένου. Την ίδια στιγμή, αρμόδιοι και τοπικοί φορείς δηλώνουν αποφασισμένοι να προσφύγουν στο ΣτΕ αλλά και σε ευρωπαϊκά όργανα, εάν το σχέδιο προχωρήσει.
Και όλα αυτά συμβαίνουν την ώρα που η Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (ΕΛΛΕΤ), σε συνεργασία με φορείς της Ελβετίας, προωθεί την αναβίωση της σιδηροδρομικής γραμμής, αξιοποιώντας την ελβετική τεχνογνωσία, που θεωρείται κορυφαία στον τομέα των σιδηροδρόμων. Το υπουργείο Υποδομών εξετάζει εδώ και καιρό να δώσει το αναγκαίο «πράσινο φως» για την εκκίνηση των απαραίτητων μελετών, με πρώτο βήμα το τμήμα Κόρινθος – Τρίπολη. Στόχος είναι να υπάρξει ένα χειροπιαστό παράδειγμα επιτυχίας, ώστε η πλήρης επανενεργοποίηση του δικτύου να προχωρήσει σταδιακά, εφόσον υπάρξει η σχετική κυβερνητική έγκριση. Στον σχεδιασμό περιλαμβάνεται και η Καλαμάτα, μια πόλη που διεκδικεί δυναμικά την επιστροφή του τρένου. Η σιδηροδρομική γραμμή περνά από καίρια σημεία της, όπως το αεροδρόμιο, το Πανεπιστημιακό Τμήμα και το νοσοκομείο, γεγονός που την καθιστά ιδανική και για προαστιακή χρήση στο τμήμα Τρίπολη – Καλαμάτα.
Διαβάστε περισσότερα στο Powergame.gr.
Και όλα αυτά συμβαίνουν την ώρα που η Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (ΕΛΛΕΤ), σε συνεργασία με φορείς της Ελβετίας, προωθεί την αναβίωση της σιδηροδρομικής γραμμής, αξιοποιώντας την ελβετική τεχνογνωσία, που θεωρείται κορυφαία στον τομέα των σιδηροδρόμων. Το υπουργείο Υποδομών εξετάζει εδώ και καιρό να δώσει το αναγκαίο «πράσινο φως» για την εκκίνηση των απαραίτητων μελετών, με πρώτο βήμα το τμήμα Κόρινθος – Τρίπολη. Στόχος είναι να υπάρξει ένα χειροπιαστό παράδειγμα επιτυχίας, ώστε η πλήρης επανενεργοποίηση του δικτύου να προχωρήσει σταδιακά, εφόσον υπάρξει η σχετική κυβερνητική έγκριση. Στον σχεδιασμό περιλαμβάνεται και η Καλαμάτα, μια πόλη που διεκδικεί δυναμικά την επιστροφή του τρένου. Η σιδηροδρομική γραμμή περνά από καίρια σημεία της, όπως το αεροδρόμιο, το Πανεπιστημιακό Τμήμα και το νοσοκομείο, γεγονός που την καθιστά ιδανική και για προαστιακή χρήση στο τμήμα Τρίπολη – Καλαμάτα.
Διαβάστε περισσότερα στο Powergame.gr.