Έτσι απελευθερώνεται η αγορά των ΚΤΕΛ: Τέλος στις επιδοτήσεις, έλευση ανταγωνιστών, ρίσκο στον ιδιώτη
Διαβάστε στο Powergame.gr
Εισαγωγή ψηφιακών τεχνολογιών και ποιοτικών κριτηρίων, παρά την αποδοχή εκκίνησης με λεωφορεία έως και 25 ετών

Απελευθερώνεται η αγορά των ΚΤΕΛ και μπαίνουν νέα ποιοτικά κριτήρια για τον εκσυγχρονισμό των μεταφορών στην Περιφέρεια, καθώς αφού ολοκληρωθεί η δημόσια διαβούλευση, στις 5 Νοεμβρίου αναμένεται να προκηρυχθεί μέσα στο 2025, ο πρώτος από τους 94 διαγωνισμούς που θα διεξαχθούν, για την ανάθεση του «αποκλειστικού δικαιώματος εκτέλεσης τακτικών αστικών και υπεραστικών οδικών μεταφορών επιβατών με λεωφορεία στην Περιφέρεια».
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του powergame.gr, μετά από χρόνια επικλήσεων και αντιπαραθέσεων, η ελληνική Πολιτεία, με τον νόμο 4974/2022, εφαρμόζει τον Κανονισμό 1370/2007 της ΕΕ και απελευθερώνει τις δημόσιες επιβατικές μεταφορές, oυσιαστικά από τα ΚΤΕΛ, δίχως όμως να επιτρέπει έναν απόλυτα ελεύθερο ανταγωνισμό, αφού ένας θα είναι ο ιδιώτης, ο φορέας, που θα αναλάβει την αποκλειστική παροχή μεταφορικού έργου για 10 + 5 χρόνια, σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα, με εξαίρεση τις Π.Ε. Αττικής ( ΟΑΣΑ), Θεσσαλονίκης ( ΟΣΕΘ) και Ρόδου (ΡΟΔΑ).
Θεωρείται βέβαιο από παράγοντες του κλάδου, ότι στους διαγωνισμούς που θα προκηρυχθούν για Π.Ε. που έχουν γραμμές με εμπορικό ενδιαφέρον, θα υπάρξει συμμετοχή από ξένες εταιρείες, που δραστηριοποιούνται στις λεωφορειακές μεταφορές στην Ευρώπη αλλά και όχι μόνο.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του powergame.gr, μετά από χρόνια επικλήσεων και αντιπαραθέσεων, η ελληνική Πολιτεία, με τον νόμο 4974/2022, εφαρμόζει τον Κανονισμό 1370/2007 της ΕΕ και απελευθερώνει τις δημόσιες επιβατικές μεταφορές, oυσιαστικά από τα ΚΤΕΛ, δίχως όμως να επιτρέπει έναν απόλυτα ελεύθερο ανταγωνισμό, αφού ένας θα είναι ο ιδιώτης, ο φορέας, που θα αναλάβει την αποκλειστική παροχή μεταφορικού έργου για 10 + 5 χρόνια, σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα, με εξαίρεση τις Π.Ε. Αττικής ( ΟΑΣΑ), Θεσσαλονίκης ( ΟΣΕΘ) και Ρόδου (ΡΟΔΑ).
Θεωρείται βέβαιο από παράγοντες του κλάδου, ότι στους διαγωνισμούς που θα προκηρυχθούν για Π.Ε. που έχουν γραμμές με εμπορικό ενδιαφέρον, θα υπάρξει συμμετοχή από ξένες εταιρείες, που δραστηριοποιούνται στις λεωφορειακές μεταφορές στην Ευρώπη αλλά και όχι μόνο.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr