Η Ελλάδα επιστρέφει στο στρατηγικό πλάνο του Club Med, σχεδόν 70 χρόνια μετά το πρώτο resort στην Κέρκυρα. Μετά την ολοκλήρωση της επένδυσης 30 εκατ. ευρώ στο Club Med Gregolimano, ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Stéphane Maquaire, επιβεβαιώνει σε συνέντευξή του στη Les Echos ότι η Μεσόγειος επανέρχεται στο επίκεντρο του διεθνούς brand.

«Είμαστε μικροί στη Μεσόγειο, πρέπει να ξαναρχίσουμε την ανάπτυξή μας εκεί. Εξάλλου, ονομάζουμε τον εαυτό μας Club Med!», τονίζει ο Maquaire, σημειώνοντας ότι μετά από δύο δεκαετίες επικέντρωσης στις Άλπεις και τα ορεινά resorts, ο όμιλος σχεδιάζει να ενισχύσει τη παρουσία του στα παραθαλάσσια θέρετρα.

Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr