Σε μια νέα εποχή εισέρχεται η αγορά των serviced apartments στην Ελλάδα, καθώς η Lavish Hospitality, μέλος του DKG Development Group, φέρνει ένα φρέσκο μοντέλο αστικής φιλοξενίας, με έμφαση στην τεχνολογία, τη βιωσιμότητα και τη λειτουργικότητα. Με τη δημιουργία του νέου brand Nuvia, η εταιρεία επιχειρεί να επανακαθορίσει το «serviced living» στις μεγάλες πόλεις, απαντώντας στις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη, του ψηφιακού νομά και του επαγγελματία που αναζητεί προσωρινή αλλά πλήρως εξοπλισμένη και ευέλικτη διαμονή.

Η Lavish Hospitality έχει ήδη θέσει σε εφαρμογή ένα στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης που προβλέπει τη διαχείριση τριών ακινήτων έως το τέλος του 2025, συνολικά άνω των 200 studios, ξεκινώντας από τον Πειραιά. Η επιλογή της περιοχής δεν είναι τυχαία: ο Πειραιάς, που αναδεικνύεται σε νέο κόμβο επιχειρηματικότητας και τουρισμού, αποτελεί ιδανικό σημείο εκκίνησης για μια νέα φιλοσοφία φιλοξενίας, που συνδυάζει το αστικό lifestyle με την πρακτικότητα και την άνεση.

Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr