Μέσα σε έξι χρόνια και συγκεκριμένα από το 2019 έως και τον Σεπτέμβριο του 2025, αυξήθηκαν μεσοσταθμικά πάνω από 40% οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ. Από το συγκεκριμένο ποσοστό, περίπου το 20% προήλθε από την αύξηση της πραγματικής κατανάλωσης των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (δηλαδή αύξηση του όγκου κυρίως το 2020 και από το 2024 και ύστερα).

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μετρήσεων αγοράς NielsenIQ, Βάιος Δημοράγκας, στο powergame.gr, το υπόλοιπο 20% προήλθε από αυξήσεις τιμών, κυρίως κατά τα έτη 2022 και 2023. Στη συγκεκριμένη αποτύπωση περιλαμβάνεται το σύνολο της ηπειρωτικής χώρας, καθώς και οι discount αλυσίδες (Lidl). Η συγκεκριμένη αποτύπωση του powergame.gr έρχεται σε μία περίοδο που η κυβερνητική ατζέντα επιδιώκει να κάνει κινήσεις όπως αυτή της λίστας για την εθελοντική μείωση τιμών σε 1.000 προϊόντα.


Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr