Σούπερ μάρκετ: Εκτόξευση 40% του τζίρου τους από τα βασικά αγαθά μέσα σε έξι χρόνια
Διαβάστε στο powergame.gr
Ποιες αλυσίδες σούπερ μάρκετ επωφελήθηκαν από την αύξηση του τζίρου στην ελληνική αγορά την τελευταία εξαετία

Μέσα σε έξι χρόνια και συγκεκριμένα από το 2019 έως και τον Σεπτέμβριο του 2025, αυξήθηκαν μεσοσταθμικά πάνω από 40% οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ. Από το συγκεκριμένο ποσοστό, περίπου το 20% προήλθε από την αύξηση της πραγματικής κατανάλωσης των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (δηλαδή αύξηση του όγκου κυρίως το 2020 και από το 2024 και ύστερα).
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μετρήσεων αγοράς NielsenIQ, Βάιος Δημοράγκας, στο powergame.gr, το υπόλοιπο 20% προήλθε από αυξήσεις τιμών, κυρίως κατά τα έτη 2022 και 2023. Στη συγκεκριμένη αποτύπωση περιλαμβάνεται το σύνολο της ηπειρωτικής χώρας, καθώς και οι discount αλυσίδες (Lidl). Η συγκεκριμένη αποτύπωση του powergame.gr έρχεται σε μία περίοδο που η κυβερνητική ατζέντα επιδιώκει να κάνει κινήσεις όπως αυτή της λίστας για την εθελοντική μείωση τιμών σε 1.000 προϊόντα.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr