Superettes και μικρά σούπερ μάρκετ κυριαρχούν στην ελληνική αγορά το 2025
Διαβάστε στο powergame.gr
Τα πολύ μικρά σούπερ μάρκετ γειτονιάς καταγράφουν ρεκόρ αύξησης πωλήσεων 9,4% σύμφωνα με τη Nielsen IQ, αλλάζοντας το τοπίο του λιανεμπορίου στην Ελλάδα

Η μεταπανδημική εποχή έφερε επανάσταση στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, με τα superettes και τα μικρά σούπερ μάρκετ γειτονιάς να αναδεικνύονται ως οι μεγάλοι νικητές της αγοράς λιανεμπορίου. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Nielsen IQ, αυτή η στροφή προς τα καταστήματα εγγύτητας αποτελεί πλέον μόνιμη τάση που επαναπροσδιορίζει το ελληνικό retail. Τα καταστήματα που χαρακτηρίζονται ως "Superettes" από τη Nielsen IQ, με επιφάνεια 100 έως 399 τετραγωνικών μέτρων, κατέγραψαν εντυπωσιακή άνοδο πωλήσεων κατά 9,4% στην περίοδο από 30 Δεκεμβρίου 2024 έως 28 Σεπτεμβρίου 2025. Αυτή η επίδοση τα καθιστά την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία στον κλάδο των σούπερ μάρκετ.
Παράλληλα, τα μικρά σούπερ μάρκετ άνω των 400 τετραγωνικών μέτρων ακολούθησαν με ανάπτυξη 9,3%, επιβεβαιώνοντας την προτίμηση των καταναλωτών στα καταστήματα γειτονιάς έναντι των μεγάλων εμπορικών κέντρων. Η συνδυασμένη δύναμη των superettes και των μικρών σούπερ μάρκετ αντιπροσωπεύει σχεδόν το μισό της συνολικής αγοράς:
Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr