Η παρακμή του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα παρά τις δισεκατομμυριακές επενδύσεις
Διαβάστε στο powergame.gr
Το μερίδιο του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα συρρικνώνεται δραματικά τα τελευταία 28 χρόνια, παρά τις τεράστιες επενδύσεις σε σιδηροδρομικά έργα και την αναβάθμιση του δικτύου

Ο ελληνικός σιδηρόδρομος βιώνει μια πρωτοφανή κρίση τα τελευταία τριάντα χρόνια. Παρότι επενδύθηκαν δισεκατομμύρια ευρώ σε σιδηροδρομικές υποδομές, η συμμετοχή του σιδηροδρόμου στις μεταφορές της χώρας μειώνεται συνεχώς, δημιουργώντας ένα παράδοξο που απασχολεί την κυβέρνηση.
Δραματική συρρίκνωση του σιδηροδρόμου στην επιβατική κίνηση
Η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αντιμετωπίζει μια δύσκολη κατάσταση. Οι πρόσφατες πρωτοβουλίες που έχουν ανακοινωθεί στοχεύουν στην αντιστροφή μιας τάσης που διαρκεί δεκαετίες. Το γεγονός ότι το λιμάνι της Πάτρας, η κύρια δυτική πύλη της Ελλάδας, παραμένει αποκομμένο από το σιδηροδρομικό δίκτυο αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα των προβλημάτων.
Στοιχεία σοκ για τη μεταφορά εμπορευμάτων
Τα επίσημα δεδομένα της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποκαλύπτουν την έκταση της κρίσης. Σύμφωνα με την έκδοση "EU Transport in Figures", ο σιδηρόδρομος στη χώρα μας σημείωσε:
• Μείωση από 0,3 δισεκατομμύρια τονοχιλιόμετρα το 1995 σε 0,2 δισεκατομμύρια το 2023
• Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατά 53,9% μεταξύ 2022 και 2023
• Συνεχή υποχώρηση παρά τις μαζικές επενδύσεις σε σιδηροδρομικά έργα
Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr