Αλλαγή σκηνικού καταγράφεται τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά κρασιού, με τις καταναλωτικές συνήθειες να μεταβάλλονται σταδιακά αλλά ουσιαστικά. Η κατανάλωση μετατοπίζεται ολοένα και περισσότερο από τα εστιατόρια και τα μπαρ προς την κατανάλωση στο σπίτι, μέσω των σούπερ μάρκετ και των αγορών λιανικής. Πίσω από αυτή τη στροφή βρίσκεται ένας συνδυασμός παραγόντων: η εκτόξευση των τιμών στην εστίαση, αλλά και η αισθητή αναβάθμιση των επιλογών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, τα οποία πλέον προσφέρουν μεγάλη ποικιλία ετικετών — συχνά σε πιο προσιτές τιμές.

Οι αριθμοί επιβεβαιώνουν την τάση: Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, οι πωλήσεις κρασιού στο οργανωμένο λιανεμπόριο καταγράφουν έντονη άνοδο μέσα στο 2025, με διψήφια αύξηση σε σύγκριση με το 2024. Αυτό το νέο τοπίο φέρνει προκλήσεις, αλλά και ευκαιρίες για τους οινοπαραγωγούς, που καλούνται να προσαρμοστούν στη μετατόπιση της ζήτησης και να ενισχύσουν την παρουσία τους στα ράφια των καταστημάτων, επενδύοντας παράλληλα σε branding, ποιότητα και διαφοροποίηση.


Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr