Η Lamda Corfu Μαρίνα αναμένεται να δημιουργήσει στο λιμάνι της Κέρκυρας μια μαρίνα για mega-yachts, με εκτιμώμενα έσοδα 1,35 δισ. ευρώ σε διάστημα 40 ετών. Από το συνολικό ποσό, περίπου 1,2 δισ. ευρώ (88%) αναμένεται να προέλθουν από τη βασική δραστηριότητα ελλιμενισμού σκαφών, ενώ τα υπόλοιπα 156 εκατ. ευρώ θα προκύψουν από δευτερεύουσες δραστηριότητες.

Στα κεφάλαια αυτά αν προστεθούν τα ίδια κεφάλαια που θα διαθέσει η εταιρεία (20,4 εκατ. ευρώ), τα τραπεζικά δάνεια (47,2 εκατ. ευρώ) και τον εκτιμώμενο ΦΟΠΑ της υποπαραχώρησης τότε το σύνολο των πηγών κεφαλαίων στη διάρκεια της υποπαραχώρησης φτάνει στα 1,44 δισ. ευρώ.

Τα παραπάνω προβλέπει το business plan της εταιρείας που περιλαμβάνεται στη σύμβαση υπο-παραχώρησης που έφτασε την περασμένη εβδομάδα στη Ελληνική Βουλή με στόχο την κύρωσή της. Η σύμβαση, που έχει υπογραφεί μεταξύ των εμπλεκόμενων πλευρών από τον Οκτώβριο του 2024, ήδη συζητείται στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής.

Η σύμβαση προβλέπει την 40ετή παραχώρηση μέρους του λιμένα της Κέρκυρας (υπο-παραχώρηση) προκειμένου ο προτιμητέος επενδυτής, εν προκειμένω η Lamda Corfu, να δημιουργήσει και να λειτουργήσει τη μαρίνα των mega-yachts. H περίοδος παραχώρησης προβλέπει τριετή περίοδο ανάπτυξης της μαρίνας και 37ετή περίοδο εκμετάλλευσης από τον επενδυτή.

Σε αντάλλαγμα, ο επενδυτής θα καταβάλει στον παραχωρούντα Οργανισμό Λιμένος Κέρκυρας (ΟΛΚΕ) πρώτον, εφάπαξ αντίτιμο 9,7 εκατ. ευρώ που καταβάλλεται με το πέρας των έργων και την έναρξη λειτουργίας της μαρίνας, και δεύτερον, μεταβλητό τίμημα που ορίζετε από το μέγιστο των δύο παρακάτω:

  • το 7,7% των ετήσιων εσόδων,
  • την εγγυημένη αμοιβή που δεν μπορεί σε ονομαστικές τιμές να είναι κατώτερη των 79 εκατ. ευρώ στην 37ετία.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr.