Με τα φετινά Χριστούγεννα να είναι όλο και πιο κοντά, η μυρωδιά από φρεσκοψημένα μπισκότα, τα λαμπιόνια να φωτίζουν τους δρόμους και οι βιτρίνες να «φωτογραφίζουν» την εορταστική μαγεία φέρνουν μαζί τους έναν συνδυασμό ενθουσιασμού και… άγχους για τα δώρα.

Κι ενώ πολλοί απολαμβάνουν αυτή την περίοδο με χαμόγελο, κάποιοι βλέπουν τον τραπεζικό τους λογαριασμό να «αδειάζει» πιο γρήγορα από ό,τι φαντάζονταν. Τι είναι όμως αυτό που καθορίζει αυτούς που τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα τα Χριστούγεννα;

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του University College London (UCL) και του Northwestern University, η απάντηση βρίσκεται στην προσωπικότητα.

Τι έδειξε η μελέτη;

Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Social Psychological and Personality Science, ανέλυσε πάνω από δύο εκατομμύρια συναλλαγές 2.133 συμμετεχόντων, συσχετίζοντάς τες με ερωτηματολόγια προσωπικότητας. Η ανάλυση αποκάλυψε ότι οι καταναλωτικές συνήθειες δεν είναι τυχαίες: η προσωπικότητα επηρεάζει σημαντικά το πώς διαχειριζόμαστε τα χρήματά μας, ειδικά σε περιόδους όπως τα Χριστούγεννα.

Σύμφωνα με τον Dr. Joe Gladstone από το UCL, ο οποίος ηγήθηκε της έρευνας, «τα ευρήματα μας επιτρέπουν να κατανοήσουμε καλύτερα γιατί κάποιοι ξοδεύουν περισσότερο κατά τη διάρκεια των γιορτών. Αυτή η γνώση μπορεί να μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε κοινωνικά ζητήματα, όπως το προσωπικό χρέος ή ο υπερκαταναλωτισμός, που επηρεάζουν την ευτυχία».

Διαβάστε περισσότερα στο thefashionbible.gr