Το φετινό τουριστικό φθινόπωρο για την Ελλάδα φαίνεται πως εξελίσσεται με θετικό πρόσημο, καθώς οι επενδύσεις στα αεροδρόμια και τα ξενοδοχεία ήταν ιδιαίτερα αυξημένες.

Αναλυτικότερα, η σταδιακή επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν της Ελλάδας δεν αποτελεί πλέον θεωρία, αλλά ένα καλά μετρήσιμο αποτέλεσμα.

Fraport: Η τουριστική αγορά μπαίνει σε μια νέα φάση ωρίμανσης

Η Fraport επιβεβαιώνει ότι η αγορά μπαίνει σε μια νέα φάση ωρίμανσης: η κίνηση στους λεγόμενους «περιφερειακούς μήνες» (Μάρτιος, Απρίλιος, Οκτώβριος και Νοέμβριος) ήταν αυξημένη σχεδόν κατά 30% σε σχέση με το 2022, ενώ μόνο για το 2025 αυτοί οι μήνες πρόσθεσαν περίπου 1 εκατ. επιβάτες στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια. Σε ότι αφορά στο σύνολο των 39 αεροδρομίων της χώρας, η επιβατική κίνηση του Οκτωβρίου ήταν αυξημένη κατά 4,5%.

Aegean: Εξαιρετικά ισχυρό το τουριστικό brand της Ελλάδας

Ο πρόεδρος της Aegean, Ευτύχης Βασιλάκης, μιλώντας στο πλαίσιο του συνεδρίου Reimagine Tourism της Καθημερινής, υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι η Ελλάδα έχει οικοδομήσει ένα εξαιρετικά ισχυρό τουριστικό brand τα τελευταία 10 – 12 χρόνια. Επεσήμανε, όμως, την ανάγκη να το υποστηρίξουμε και να μην το προδώσουμε. «Οι ανταγωνιστές βελτιώνονται, οι απαιτήσεις των ταξιδιωτών αυξάνονται και κάθε αστοχία, από τις υποδομές μέχρι και την εξυπηρέτηση, μπορεί να πληγώσει την εικόνα της χώρας» είπε ο κ. Βασιλάκης.

Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr