Σούπερ μάρκετ: Γιατί τα περιθώρια κέρδους στην Ελλάδα είναι τα χαμηλότερα στην Ευρώπη
Διαβάστε στο powergame.gr
Οι αριθμοί που παρουσίασε το ΙΕΛΚΑ αποκαλύπτουν τι πραγματικά ισχύει για τα κέρδη των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, τις προσφορές-μαμούθ των 1,8 δισ., τη σύγκριση με Walmart και Tesco και τους μύθους γύρω από τις τιμές των τροφίμων
Σταθερά χαμηλά, σε σχέση με τους διεθνείς «κολοσσούς» του λιανεμπορίου, παραμένουν τα περιθώρια κέρδους των ελληνικών σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ και καθηγητής στο ΟΠΑ, Γιώργος Δουκίδης, στο ετήσιο συνέδριο του Ινστιτούτου.
Όπως ανέφερε, το μέσο περιθώριο κέρδους προ φόρων στον κλάδο διαμορφώνεται στο 1,24% επί του τζίρου την τελευταία 15ετία. Σε απόλυτους αριθμούς, αυτό μεταφράζεται σε περίπου 187 εκατ. ευρώ ετησίως, από συνολικό κύκλο εργασιών που προσεγγίζει τα 15 δισ. ευρώ. Το ποσοστό αυτό απέχει τουλάχιστον δύο μονάδες από τα αντίστοιχα περιθώρια της Walmart και της Tesco, όπου η κερδοφορία φτάνει περίπου στο 3,5%.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr
Όπως ανέφερε, το μέσο περιθώριο κέρδους προ φόρων στον κλάδο διαμορφώνεται στο 1,24% επί του τζίρου την τελευταία 15ετία. Σε απόλυτους αριθμούς, αυτό μεταφράζεται σε περίπου 187 εκατ. ευρώ ετησίως, από συνολικό κύκλο εργασιών που προσεγγίζει τα 15 δισ. ευρώ. Το ποσοστό αυτό απέχει τουλάχιστον δύο μονάδες από τα αντίστοιχα περιθώρια της Walmart και της Tesco, όπου η κερδοφορία φτάνει περίπου στο 3,5%.
Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr
En