Η "ξεχειλωμένη" Black Friday ευνοεί τις πολυεθνικές όχι τους μικρομεσαίους - Τι είπε στα Παραπολιτικά 90,1 ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας (Ηχητικό)
Ο Θάνος Τσαγγάρης μίλησε στην Τζούλυ Τσίγκα
Κανόνες και περιορισμούς στην εισβολή των πολυεθνικών στην αγορά εις βάρος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω και της Black Friday, ζητούν οι έμποροι
Κανόνες και περιορισμούς στην εισβολή των πολυεθνικών στην αγορά εις βάρος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω και της Black Friday, ζητούν οι έμποροι. «Είμαστε αντίθετοι σε μια ξεχειλωμένη Black Friday που αρχίζει στις 15 Οκτωβρίου και τελειώνει στις 2 Δεκεμβρίου» είπε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην Τζούλυ Τσίγκα ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας Θάνος Τσαγγάρης. Κια συμπλήρωσε ότι πρόκειται για ένα «διαρκές άναρχο περιβάλλον εκπτώσεων με ευθύνη της Πολιτείας που θα μπορούσε να περιορίσει τις προσφορές σε δύο περιόδους τον χρόνο, αλλά και να κάνει ένα συντεταγμένο 10ήμερο προσφορών σε συνδυασμό με την Black Friday».
Ιδιαίτερη σημασία δίνει ο Εμπορικός Σύλλογος στο επίσης άναρχο τοπίο του διαδικτυακού εμπορίου. «Θα έπρεπε η Πολιτεία να βάλει περιορισμούς στο διαδίκτυο. Οι μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις δέχονται επίθεση από πολυεθνικές που έχουν έδρα την Τσεχία ή την Βουλγαρία και αναρωτιέμαι τι κερδίζει το ίδιο το κράτος από αυτό» υπογράμμισε ο κ. Τσαγγάρης, σημειώνοντας ότι οι έμποροι έχουν να αντιμετωπίσουν επιπλέον και το υψηλό κόστος του ενοικίου. «Όπου έληξε ή λήγει το μισθωτήριο, οι ιδιοκτήτες ζητούν πολύ υψηλά μισθώματα» ανέφερε.
«Δυστυχώς, η Πολιτεία μένει απαθής και υπογράφει τον θάνατο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων» τόνισε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας, εκτιμώντας πως «αν συνεχίσουμε έτσι την επόμενη τριετία θα έχει κλείσει το 50% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, όπως προκύπτει και από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ».
Η βάση του προβλήματος, φυσικά, είναι η μικρή αγοραστική δυνατότητα των Ελλήνων. «Το κυριότερο είναι ότι ο καταναλωτής έχει πολύ λίγα χρήματα να δώσει, ακόμα και τον Δεκέμβριο που είναι ο πιο δυνατός μήνας σε εισπράξεις» είπε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου. Ωστόσο επεσήμανε ότι «αυτή την περίοδο, και κυρίως στο τρίτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου οι καταναλωτές συνήθως προτιμούν τα εμπορικά καταστήματα για να διαλέξουν τα δώρα τους. Τα καταστήματα είναι ανοιχτά 3 Κυριακές, τον Δεκέμβριο, με την πρώτη, στις 14 του μήνα, να μην έχει νόημα» κατέληξε.
Ιδιαίτερη σημασία δίνει ο Εμπορικός Σύλλογος στο επίσης άναρχο τοπίο του διαδικτυακού εμπορίου. «Θα έπρεπε η Πολιτεία να βάλει περιορισμούς στο διαδίκτυο. Οι μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις δέχονται επίθεση από πολυεθνικές που έχουν έδρα την Τσεχία ή την Βουλγαρία και αναρωτιέμαι τι κερδίζει το ίδιο το κράτος από αυτό» υπογράμμισε ο κ. Τσαγγάρης, σημειώνοντας ότι οι έμποροι έχουν να αντιμετωπίσουν επιπλέον και το υψηλό κόστος του ενοικίου. «Όπου έληξε ή λήγει το μισθωτήριο, οι ιδιοκτήτες ζητούν πολύ υψηλά μισθώματα» ανέφερε.
"Η Πολιτεία υπογράφει τον θάνατο των μικρομεσαίων εμπορικών επιχειρήσεων"
«Δυστυχώς, η Πολιτεία μένει απαθής και υπογράφει τον θάνατο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων» τόνισε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας, εκτιμώντας πως «αν συνεχίσουμε έτσι την επόμενη τριετία θα έχει κλείσει το 50% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, όπως προκύπτει και από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ».
Η βάση του προβλήματος, φυσικά, είναι η μικρή αγοραστική δυνατότητα των Ελλήνων. «Το κυριότερο είναι ότι ο καταναλωτής έχει πολύ λίγα χρήματα να δώσει, ακόμα και τον Δεκέμβριο που είναι ο πιο δυνατός μήνας σε εισπράξεις» είπε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου. Ωστόσο επεσήμανε ότι «αυτή την περίοδο, και κυρίως στο τρίτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου οι καταναλωτές συνήθως προτιμούν τα εμπορικά καταστήματα για να διαλέξουν τα δώρα τους. Τα καταστήματα είναι ανοιχτά 3 Κυριακές, τον Δεκέμβριο, με την πρώτη, στις 14 του μήνα, να μην έχει νόημα» κατέληξε.
En