Νέους κωδικούς εισάγουν αρκετές μεγάλες βιομηχανίες τροφίμων και ποτών το τελευταίο χρονικό διάστημα, με στόχο να τις εισάγουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ και φέρουν τις πωλήσεις που έχουν θέσει ως στόχο για το 2026 μέσα από την ανανέωση της προϊοντικής του γκάμας. Πηγές της αγοράς με τις οποίες επικοινώνησε το powergame.gr εκτιμούν ότι θα υπάρξουν περαιτέρω ανατιμήσεις σε βασικά καταναλωτικά αγαθά, με σκοπό την επίτευξη κερδοφορίας από τους μεγάλους παίκτες της βιομηχανίας.

Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα εταιρειών που εισάγουν νέες συνταγές στα προϊόντα τους, προκειμένου να δημιουργήσουν προστιθέμενη αξία για να μπορέσουν να δικαιολογήσουν πιθανή αύξηση τιμών. Για παράδειγμα, υπάρχει γαλακτοβιομηχανία που λανσάρει γιαούρτι χωρίς λακτόζη, με σκοπό να έχει τη δυνατότητα να το διαθέσει σε υψηλότερη τιμή από αυτήν που θα πουλούσε ένα συμβατικό γιαούρτι.


Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr