Τον Μάρτιο αναμένεται η κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών για το νέο logistics center στη Φυλή, καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη η φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων, προκειμένου να καθοριστούν οι βασικές παράμετροι του τελικού διαγωνισμού, που θα οδηγήσει στη μετεγκατάσταση των επιχειρήσεων διαμεταφορών από τον Βοτανικό. Στις αρχές του καλοκαιριού υπολογίζεται να κατατεθούν οι τελικές προσφορές και για το Στρατόπεδο Γκόνου. Όπως επισημαίνει ο Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Εφοδιαστικής και της HellenicTrain, για να αποδώσουν οι εν λόγω επενδύσεις θα πρέπει να συνοδευτούν από τα απαραίτητα έργα υποδομής και να αντιμετωπιστούν οι χρόνιες παθογένειες που ταλανίζουν τη χώρα.

Διαβάστε: Θεσσαλονίκη: Στα σκαριά επενδύσεις άνω των 300 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη μεγάλων logistics centers

Σύμφωνα με όσα δηλώνει στο powergame.gr ο Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, «η Ελλάδα κινείται σε θετική τροχιά για την ανάπτυξη του τομέα των logistics. Εκτός από τα projects που σχεδιάζονται στη Φυλή και στο πρώην Στρατόπεδο Γκόνου, βρίσκονται σε εξέλιξη σημαντικές ιδιωτικές επενδύσεις, όπως το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο των Goldair και ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ, το Θριάσιο ΙΙ, το Hull LogisticsCenter στον Ασπρόπυργο, καθώς και η μεγάλη επένδυση logistics της Trade Estates για την IKEA στην ίδια περιοχή. Αυτά τα έργα διαμορφώνουν το έδαφος για τη δημιουργία οργανωμένων υποδοχέων, κάτι που έλειπε δραματικά από τη χώρα».

Βέβαια, όπως επισημαίνει ο ίδιος, εξακολουθούν να υφίστανται σημαντικά εμπόδια, κυρίως γραφειοκρατικά και αδειοδοτικά, τα οποία, αν και είναι βαθιά ριζωμένα στην ελληνική πραγματικότητα, χρήζουν άμεσης βελτίωσης. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, ωστόσο, παραμένει η ανεπάρκεια υποδομών για τη στήριξη της εμπορικής δραστηριότητας που προβλέπεται να αναπτυχθεί, καθώς τα logistics αναμένεται να προσελκύσουν έναν μεγάλο αριθμό φορτηγών.

Τα απαραίτητα έργα υποδομής για το logistics center στη Φυλή

Στο logistics center της Φυλής πρόκειται να μετακινηθούν 390 επιχειρήσεις, γεγονός που θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στις κυκλοφοριακές ροές. Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Ζηλιασκόπουλος υπογραμμίζει τη ζωτική ανάγκη βελτίωσης των υποδομών, προκειμένου να υποστηριχθεί η αυξημένη δραστηριότητα που θα δημιουργηθεί.

Η περιφερειακή Αιγάλεω, σύμφωνα με τον ίδιο, αναδεικνύεται σε έργο-κλειδί, καθώς εξασφαλίζει τη σύνδεση της Αττικής Οδού με το παραλιακό μέτωπο και το λιμάνι του Πειραιά, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει τη λειτουργία του εμπορευματικού κέντρου στη Φυλή. Το αντικείμενο του πρόσφατα δημοπρατούμενου έργου αφορά την αναβάθμιση της οδικής υποδομής στην περιοχή του Σκαραμαγκά, όπου συμβάλλουν η Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου με τη Λεωφόρο Σχιστού (Ανισόπεδος Κόμβος Σχιστού) και πρόκειται να συμβάλει η υπό ολοκλήρωση Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρος Αιγάλεω (ΔΠΛΑ).

Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr