Υπέρ των διαδικτυακών αγορών από πλατφόρμες της Ασίας φαίνεται πως τάσσεται η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών. Πιο αναλυτικά, η NielsenIQ πραγματοποίησε πανελλαδική έρευνα για λογαριασμό του ΣΕΛΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος), με τα ευρήματα να έχουν αρκετό ενδιαφέρον.

Temu και Shein κατέχουν τις πρώτες θέσεις στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών

Συγκεκριμένα, το 94% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έκανε αγορές online τον τελευταίο χρόνο, ενώ από αυτούς, το 85% αγόρασε προϊόντα από πλατφόρμες με έδρα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες είναι το Temu και το Shein, με υψηλή αναγνωρισιμότητα, ενώ περίπου τρεις στους δέκα χρήστες πραγματοποιούν αγορές τουλάχιστον μία φορά το μήνα. Οι κύριες κατηγορίες προϊόντων είναι ρούχα, είδη σπιτιού, μικροαντικείμενα και ηλεκτρονικά.

Κυρίαρχο κίνητρο η χαμηλή τιμή

Η έρευνα δείχνει ότι η χαμηλή τιμή παραμένει το κυρίαρχο κίνητρο για τις αγορές από πλατφόρμες εκτός ΕΕ, παρά τις ανησυχίες για την ποιότητα, την ασφάλεια των συναλλαγών και την προστασία προσωπικών δεδομένων. Το 70% των χρηστών γνωρίζει ότι τα προϊόντα μπορεί να μην συμμορφώνονται με τα ευρωπαϊκά πρότυπα, ωστόσο συνεχίζει να αγοράζει.

Οι χρήστες δαπανούν κατά μέσο όρο 244 ευρώ ετησίως σε αγορές από πλατφόρμες εκτός ΕΕ, ποσό που αντιστοιχεί στο 45% της συνολικής τους online δαπάνης. Παράλληλα, οι μη χρήστες δηλώνουν πολύ χαμηλή εμπιστοσύνη στις εν λόγω πλατφόρμες

Διαβάστε περισσότερα στο iapogevmatini.gr