Παρά τις συγκρατημένες εκτιμήσεις που επικρατούσαν στις αρχές της χρονιάς, τα σούπερ μάρκετ διέψευσαν τα σενάρια ήπιας ανάπτυξης και κατέγραψαν εντυπωσιακή άνοδο το 2025, με βασικό μοχλό όχι τις ανατιμήσεις αλλά την αύξηση της κατανάλωσης σε όγκο.

Οι αρχικές προβλέψεις, σύμφωνα με έρευνα της NielsenIQ, τοποθετούσαν την ανάπτυξη της αγοράς σε επίπεδα 2%-5% σε τζίρο, ενώ μόνο μειοψηφία στελεχών ανέμενε ενίσχυση του όγκου πωλήσεων. Ωστόσο, η πορεία της χρονιάς ανέτρεψε πλήρως αυτό το αφήγημα.

Στο διάστημα από την αρχή του έτους έως τις 23 Νοεμβρίου, ο κύκλος εργασιών των σούπερ μάρκετ αυξήθηκε κατά 7,3%, φτάνοντας τα 14,56 δισ. ευρώ, από 13,58 δισ. ευρώ το 2024. Αντίστοιχα, τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά εμφάνισαν άνοδο πωλήσεων 6%, με περίπου τα τρία τέταρτα της αύξησης να προέρχονται από μεγαλύτερο όγκο αγορών και μόλις το υπόλοιπο από πληθωριστικές πιέσεις.

Διαβάστε περισσότερα powergame.gr