Σε νέα εποχή εισέρχεται ο ΟΑΕΔ
<p>Ποιες είναι οι δομικές αλλαγές που έχουν δρομολογηθεί</p>
Σε νέα «εποχή» εισέρχεται ο ΟΑΕΔ εντός του 2016 μέσα από την πλήρη υλοποίηση του προγράμματος αναδιάρθρωσης του Οργανισμού. Το πρόγραμμα «Επαναπροσδιορισμός Επιχειρησιακού Μοντέλου ΟΑΕΔ» υλοποιείται από τον Φεβρουάριο του 2014 με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της Τεχνικής Βοήθειας (SRSS), των δημοσίων υπηρεσιών απασχόλησης της Γερμανίας, της Σουηδίας και του Ηνωμένου Βασιλείου καθώς και τεχνικών συμβούλων.
Ειδικότερα , οι σημαντικότερες δομικές αλλαγές, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί και θα υλοποιηθούν πλήρως του επόμενες μήνες και περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα είναι οι ακόλουθες :
-Η νέα οργανωτική δομή δίνει έμφαση στον ισχυρότερο σχεδιασμό, στην παραγωγή αναφορών και την καλύτερη ευθυγράμμιση μεταξύ των οργανωτικών μονάδων
-Σχεδιασμός και προμήθεια εξοπλισμού για το εθνικό τηλεφωνικό κέντρο που θα λειτουργήσει τους πρώτους μήνες του 2016
-Καθιέρωση της υποδοχής στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης.
-Καθιέρωση της ψηφιακής διακίνησης εγγράφων σε όλο τον Οργανισμό και την ενσωμάτωση της ψηφιακής υπογραφής
-Μετάβαση στο τέταρτο επίπεδο ολοκλήρωσης υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (συναλλαγές) και κατά περίπτωση στο πέμπτο επίπεδο (προσωποποίηση υπηρεσιών).
Σε νέα «εποχή» εισέρχεται ο ΟΑΕΔ εντός του 2016 μέσα από την πλήρη υλοποίηση του προγράμματος αναδιάρθρωσης του Οργανισμού. Το πρόγραμμα «Επαναπροσδιορισμός Επιχειρησιακού Μοντέλου ΟΑΕΔ» υλοποιείται από τον Φεβρουάριο του 2014 με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της Τεχνικής Βοήθειας (SRSS), των δημοσίων υπηρεσιών απασχόλησης της Γερμανίας, της Σουηδίας και του Ηνωμένου Βασιλείου καθώς και τεχνικών συμβούλων.
Ειδικότερα , οι σημαντικότερες δομικές αλλαγές, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί και θα υλοποιηθούν πλήρως του επόμενες μήνες και περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα είναι οι ακόλουθες :
-Η νέα οργανωτική δομή δίνει έμφαση στον ισχυρότερο σχεδιασμό, στην παραγωγή αναφορών και την καλύτερη ευθυγράμμιση μεταξύ των οργανωτικών μονάδων
-Σχεδιασμός και προμήθεια εξοπλισμού για το εθνικό τηλεφωνικό κέντρο που θα λειτουργήσει τους πρώτους μήνες του 2016
-Καθιέρωση της υποδοχής στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης.
-Καθιέρωση της ψηφιακής διακίνησης εγγράφων σε όλο τον Οργανισμό και την ενσωμάτωση της ψηφιακής υπογραφής
-Μμετάβαση στο τέταρτο επίπεδο ολοκλήρωσης υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (συναλλαγές) και κατά περίπτωση στο πέμπτο επίπεδο (προσωποποίηση υπηρεσιών).
-Διεύρυνση των ατόμων που εξυπηρετούνται μέσω της νέας διαδικτυακής πύλης με την βελτίωση της προσβασιμότητας σ’ αυτή των ατόμων με αναπηρία.
Όσον αφορά τα εργαλεία που προέκυψαν από τις εργασίες του προγράμματος τα σημαντικότερα είναι τα εξής :
-Νέα διαδικτυακή πύλη από την οποία θα παρέχεται ένα ευρύτερο φάσμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών με ασφάλεια σε όλους τους συναλλασσόμενους με τον Οργανισμό, για όλους τους τύπους συσκευών (pc ‘s, tablets, smartphones)
-Μητρώο εργοδοτών και σύστημα διαχείρισης σχέσεων με εργοδότες και ανέργους (CRM)
-Σύστημα αυτοματοποίησης και διαχείρισης κρίσιμων ροών εργασιών
-Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο στο σύνολο των υπηρεσιών του Οργανισμού με ενσωμάτωση της ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων και της ψηφιακής υπογραφής
-Σύστημα διαχείρισης όλων των μορφών γνώσης του Οργανισμού (εγκύκλιοι, νόμοι, αποφάσεις, προσκλήσεις προγραμμάτων κλπ) σε μορφή κειμένου, εικόνας, video παρέχοντας εργαλεία για εύκολη αναζήτηση της τελευταίας έκδοσης του εγγράφου σε όλους τους χρήστες του συστήματος
-Διεύρυνση των ατόμων που εξυπηρετούνται μέσω της νέας διαδικτυακής πύλης με την βελτίωση της προσβασιμότητας σ’ αυτή των ατόμων με αναπηρία.
Όσον αφορά τα εργαλεία που προέκυψαν από τις εργασίες του προγράμματος τα σημαντικότερα είναι τα εξής :-Νέα διαδικτυακή πύλη από την οποία θα παρέχεται ένα ευρύτερο φάσμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών με ασφάλεια σε όλους τους συναλλασσόμενους με τον Οργανισμό, για όλους τους τύπους συσκευών (pc ‘s, tablets, smartphones)
-Μητρώο εργοδοτών και σύστημα διαχείρισης σχέσεων με εργοδότες και ανέργους (CRM)
-Σύστημα αυτοματοποίησης και διαχείρισης κρίσιμων ροών εργασιών
-Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο στο σύνολο των υπηρεσιών του Οργανισμού με ενσωμάτωση της ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων και της ψηφιακής υπογραφής
-Σύστημα διαχείρισης όλων των μορφών γνώσης του Οργανισμού (εγκύκλιοι, νόμοι, αποφάσεις, προσκλήσεις προγραμμάτων κλπ) σε μορφή κειμένου, εικόνας, video παρέχοντας εργαλεία για εύκολη αναζήτηση της τελευταίας έκδοσης του εγγράφου σε όλους τους χρήστες του συστήματος