Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες στρέφονται στα ηλεκτρονικά καταστήματα προκειμένου να κάνουν τις αγορές τους.

Μέσω του διαδικτύου οι Έλληνες καταναλωτές αγοράζουν ρούχα, παπούτσια και κινητά τηλέφωνα. Στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης, που πολλά καταστήματα οδηγήθηκαν σε λουκέτο, η επιχειρηματικότητα αλλάζει πρόσωπο και αξιοποιεί κάθε ευκαιρία που της δίνεται. Ένα ισχυρό όπλο είναι και το διαδίκτυο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat που περιλαμβάνονται στην καινούρια έκδοση υπό τον τίτλο «Ψηφιακή οικονομία και κοινωνία στην Ευρωπαϊκή Ένωση», το 51% όσων πραγματοποίησαν στην Ελλάδα ηλεκτρονικές αγορές το 2016 παρήγγειλε είδης ένδυσης και υπόδησης, ποσοστό υψηλό μεν, αλλά χαμηλότερο από το μέσο όρο στην Ευρωπαϊκή Ένωση (61%).  

Όλο και περισσότεροι Έλληνες ακολουθούν την τάση των Ευρωπαίων  να κάνουν κράτηση ηλεκτρονικά για τα ταξίδια τους τόσο σε ότι αφορά την έκδοση εισιτηρίων όσο και την διαμονή τους σε τουριστικά καταλύματα.