Ο οίκος μόδας Kenzo συνεχίζει και με τη νέα διαφημιστική καμπάνια του για τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 να επιλέγει ως πρωταγωνιστές απίθανα πρόσωπα.

Φωτογραφημένη από τον Ντέιβιντ ΛαΣαπέλ, προσωπικό ήρωα των δύο σχεδιαστών του Kenzo, Ουμπέρτο Λιόν και Κάρολ Λιμ η διαφημιστική εκστρατεία περιλαμβάνει μοντέλα να αιωρούνται σε στύλους με έναν τρόπο που θυμίζει τον πίνακα «Άνοιξη» του Μποτιτσέλι.

Ωστόσο η πιο εντυπωσιακή πτυχή της καμπάνιας είναι η πρωταγωνίστριά της, η μητέρα του Ουμπέρτο Λιόν.

Η Γουέντι Λιόν βρέθηκε τυχαία στη φωτογράφιση, στη διάρκεια επίσκεψης για να συναντήσει τον γιο της και τελικά πήρε μέρος προβάλλοντας τη ζωηρή συλλογή με τον πιο δροσερό τρόπο.

Σε μια προσπάθεια να πάει ενάντια στο νέο πρότυπο των νεαρής ηλικίας μοντέλων με πολύ ακριβά ενδύματα, στη διαφημιστική εκστρατεία συμμετέχουν πέρα από τη μητέρα του Λιόν, χαμογελαστά μικρά παιδιά, μία έγκυος γυναίκα και μοντέλα που κάνουν poledancing.