Από τον Βηματοδότη είχαμε όλοι μάθει την υπόθεση με την ξεχασμένη (;) μια κόκκινη βαλίτσα με την… υπογραφή γνωστής εικαστικού, που βρέθηκε στο υπόγειο του Μεγάρου Μαξίμου.

«Οι νέοι ένοικοι του Μαξίμου ορκίζονται ότι βρήκαν τη βαλίτσα εκεί όταν τους παραδόθηκε το Πρωθυπουργικό Μέγαρο, αλλά μάλλον δεν κατάλαβαν την αισθητική της που συμβολίζει, κατά την καλλιτέχνιδα, τις βαλίτσες των προσφύγων. Ετσι η βαλίτσα έμενε ορφανή, χωρίς την αξιοποίησή της. Εως ότου κάποια στιγμή κάποιος τη βρήκε ανιαρή και είπε «τι σόι έργο τέχνης είναι αυτό, μια συνηθισμένη… βαλίτσα» και την επέστρεψε στην ιδιοκτήτριά της» σημειώνει και συνεχίζει:

«Αυτό που έμεινε όμως ως εικαστική απεικόνιση στο Μέγαρο Μαξίμου (για να μην ξεχνούν προφανώς τη διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ) είναι κάτι… παπούτσια κρεμασμένα στον τοίχο (σαν κάδρο ένα πράγμα), στο υπόγειο πάλι, εκεί όπου οδηγεί στο ασανσέρ (μαθαίνω ότι υπάρχουν και φωτογραφίες των πολύχρωμων καλλιτεχνικών παπουτσιών στον τοίχο του Μαξίμου).»

Ο κόκκινος πίνακας του Τσίπρα

Στο παλιό του γραφείο, εκεί από όπου ξεκίνησε η πορεία για την κατάκτηση της εξουσίας, επέστρεψε ο Αλέξης Τσίπρας. Ισως οι περισσότεροι να μην το γνωρίζετε, αλλά ο Αλέξης Τσίπρας, τώρα που έχασε τις εκλογές, αποφάσισε να ξαναγυρίσει εκεί απ’ όπου ξεκίνησε. Δηλαδή στην Κουμουνδούρου, στο ίδιο γραφείο που είχε από τότε που έγινε πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ. Εκεί κάνει τώρα τις συσκέψεις του, εκεί δέχεται κόσμο, εκεί είναι πλέον το στρατηγείο του. Αλλωστε το γραφείο αυτό δεν είναι σαν τα άλλα στην Κουμουνδούρου. Είναι τεχνολογικά εξοπλισμένο και ανακαινισμένο. Ε, κοτζάμ πρώην πρωθυπουργό φιλοξενεί, δεν πρέπει να έχει και κάποια πολυτέλεια; Στο γραφείο αυτό παρέμεινε ο κατακόκκινος πίνακας. Ηταν για χρόνια το σήμα κατατεθέν του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς είχε μετατραπεί σε τηλεοπτική «πλάτη» για συνεντεύξεις όσο ο κ. Τσίπρας βρισκόταν στην αντιπολίτευση. Ονομάζεται «Fight Omega» και το υπογράφει ένας από τους πιο περιζήτητους σύγχρονους έλληνες εικαστικούς: ο Κωστής Γεωργίου.

TSIPRAS-1-696x465