Τα δύο «στοιχήματα» που κέρδισε η Κεραμέως και η πορεία των πραγμάτων που την δικαίωσε
Πολύ ψύχραιμη και προσεκτική ήταν η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, καθ’ όλη τη διάρκεια της προηγούμενης εβδομάδας όταν έβλεπε ότι οι λοιμωξιολόγοι διαφωνούσαν δημόσια για το αν τα σχολεία συνιστούν ή όχι εστία υπερμετάδοσης του κορονοϊού. «Δεν έχω ακόμη εισήγηση», έλεγε. Η ιστορία και η πορεία των πραγμάτων τη δικαίωσαν για την επιλογή της αυτή, αλλά τα σχολεία έκλεισαν προκειμένου και αυτά να «βοηθήσουν» στη μείωση της κινητικότητας των πολιτών στην Αττική καθώς και του ιικού φορτίου του κορονοϊού. Πάντως, αρκετοί στο εσωτερικό της κυβέρνησης δίνουν τα εύσημα στην κ. Κεραμέως, καθώς όχι μόνο τα σχολεία ακόμα και κατά την διάρκεια της πανδημίας, και του χιονιά λειτουργούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο (με τηλεκπαίδευση ή χωρίς), αλλά παράλληλα πέρασε και ένα νομοθέτημα με ριζικές μεταρρυθμίσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με περιορισμένες κινητοποιήσεις (αναλογικά με άλλες περιόδους).