Με ποδοσφαιρικούς όρους, στον ΣΥΡΙΖΑ ψάχνουν «μεταγραφές» που θα δίνουν το στίγμα του κυβερνητικού-θεσμικού κόμματος κυρίως, με ισχυρό το brand της Κεντροαριστεράς. Έτσι, ανοίγουν ξανά διαύλους με τον πρώην «τσάρο» της οικονομίας Νίκο Χριστοδουλάκη, προσπαθώντας να τον πείσουν να πλαισιώσει την προσπάθεια για το comeback του κόμματος. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρώην υπουργός είναι πλέον επίσημος συνεργάτης του News247, μιας δυναμικής ιστοσελίδας, που «παίζει μπάλα» στον χώρο και στην οποία επενδύει ο ΣΥΡΙΖΑ επικοινωνιακά, καθώς τα παραδοσιακά Μέσα του πάνε άπατα.