Η κοινή παρουσία Μητσοτάκη-Καραμανλή στην Κρήτη για τη δρομολόγηση του Βόρειου Οδικού Άξονα της Μεγαλονήσου, πέραν της συμβολικής της σημασίας, αφού πρόκειται για ένα έργο που συνιστά όραμα δεκαετιών και απόλυτη προτεραιότητα για τους Κρητικούς, απαντά σε όσους έβλεπαν χάσμα στις σχέσεις των δύο ανδρών το τελευταίο διάστημα.

Κι όλα αυτά ενώ είναι γνωστό ότι έχουν βρεί κοινούς κώδικες επικοινωνίας εδώ και πολύ καιρό. Αφορμή ήταν το σχέδιο Σκέρτσου-Κοντογεώργη για τη μεταφορά στη δικαιοδοσία του ΤΑΙΠΕΔ του συνόλου σχεδόν των κρίσιμων παραμέτρων που αφορούν τις μεγάλες δημόσιες εργολαβίες.

Η αλήθεια είναι ότι ο πρωθυπουργός και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, όχι μόνο δεν ψυχράνθηκαν μεταξύ τους, αλλά ο Κυριάκος Μητσοτάκης προχώρησε στην αναβάθμιση του ρόλου του υπουργείου μέσω της διεύρυνσης των αρμοδιοτήτων της Κυβερνητικής Επιτροπής Μεγάλων Έργων.

Για την ιστορία, στην εν λόγω επιτροπή προεδρεύει ο πρωθυπουργός, με αναπληρωτή τον Κώστα Καραμανλή.