Το μπλοκάκι του Κρίστιαν, η προϋπόθεση για την ΑΜΚ της ΔΕΗ, ο Ντ. Ροδόπουλος και το ΕΚΑΒ
Το μπλοκάκι του Κρίστιαν στα χέρια του Μαυρίκη
-Σήμερα σας έχω κάτι ωραία που αφορούν τον θαυμαστό χώρο των εξοπλισμών. Εκεί που ανθίζουν όλα τα λουλούδια. Στο μακρινό παρελθόν ο Κρίστιαν (Χατζημηνάς) είχε ως συνέταιρο τον κουνιάδο του και σύζυγο της αδελφής του Πατρίτσιας. Ο κουνιάδος είχε ποσοστό περίπου 3% στην EFA και 5% στην THEON. Ο κουνιάδος ονομάζεται Ηλίας Μαυρίκης και ήταν Οικονομικός Διευθυντής και Διαχειριστής. Όπως συνηθίζει να κάνει με (όλους) τους «συνέταιρους» ο Κρίστιαν, κάποια στιγμή πήρε όλο το ποσοστό που διάθετε ο κουνιάδος του.
-Τότε, άρχισαν διάφορα. Μάλιστα, λόγω της διαμάχης, ο Μαυρίκης χώρισε και με την Πατρίτσια. Όλα αυτά θα ήταν απλά κουτσομπολιά και δεν θα υπήρχε κανένα ενδιαφέρον. Έλα όμως που ο Μαυρίκης φημολογείται ότι έχει κρατήσει το μπλοκάκι με τις πονηρές πληρωμές του Κρίστιαν και είναι διατεθειμένος να το εκποιήσει σε καλή τιμή για να βγάλει το άχτι του από το ρίξιμο του Κρίστιαν. Ή αν ζοριστεί να το δώσει για να σωθεί… Φυσικά, όλα αυτά που ακούγονται όχι μόνο δεν τα υιοθετώ, αλλά απεναντίας τα αποδοκιμάζω, αφού χαρακτηρίζουν όσους τα σκέφτονται.
Ενδιαφέρον από εφοπλιστές και funds
-Ζωηρό ενδιαφέρον για τη συμμετοχή στη διαδικασία της Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου της ΔΕΗ, δείχνουν πανίσχυρα funds του εξωτερικού, αλλά και Έλληνες εφοπλιστές. Και επειδή πάντα το μυαλό πηγαίνει στο… πονηρό να σας πω ότι τόσο τα funds, όσο και οι ασχολούμενοι με τη ναυτιλία, δεν έχουν καμία (απολύτως) σχέση με τον χώρο της ενέργειας. Απεναντίας, αποτελεί προϋπόθεση η μη συμμετοχή εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην ενέργεια. Πάντως, αν κρίνω από τα όσα ακούω, θα μας εκπλήξουν οι συμμετέχοντες στην αύξηση.
! Στη επικείμενη γενική συνέλευση της ΔΕΗ εκτός από την έγκριση της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, θα εγκριθεί και η πώληση του ΔΕΔΔΗΕ στους Αυστραλούς.
Ο Ροδόπουλος ψάχνεται στο ΕΚΑΒ
-Ακούγεται εντόνως στην πιάτσα ότι ο γνωστός ΙΕΚατζής Ντίνος Ροδόπουλος, εσχάτως έχει αρχίσει να ασχολείται και με το ΕΚΑΒ. Ειλικρινά δυσκολεύομαι να καταλάβω τι δουλειά έχει ο συγκεκριμένος με τα ασθενοφόρα, τις σειρήνες και τους τραυματιοφορείς. Επειδή μου προκάλεσε τεράστια εντύπωση, θα κάνω μια σχετική έρευνα, γιατί όταν ασχολείται με κάτι ο Ροδόπουλος, σχεδόν ποτέ δεν το κάνει από χόμπι. Άσε που από τις έρευνες που αφορούν τους ΙΕΚατζήδες, πάντα προκύπτουν… φίδια.
-Και για να μην αγχωθεί πρωί – πρωί ο φίλος μου ο Ντίνος, δεν αναφέρομαι σ’ αυτόν και στον κρυστάλλινο (σε όλα τα επίπεδα) όμιλο του οποίου ηγείται. Μιλάμε για τους άλλους, που μπαινοβγαίνουν στα γραφεία των υπουργών, νυν και πρώην και παραγγέλνουν νομοθετικές ρυθμίσεις και άλλα περίεργα. Είπαμε όμως με αφορμή το ΕΚΑΒ, ότι είναι ευκαιρία για να ξεκινήσουμε την έρευνα.
Ξεχειλίζει το ποτάμι για τον Ποταμίτη
-Σε πολλές δουλειές που γίνονται εσχάτως ανακατεύεται το δικηγορικό γραφείο του Ποταμίτη, το οποίο εκτός από τη φήμη, διακρίνονταν και για την αποτελεσματικότητά του. Εσχάτως φαίνεται ότι έχουν αλλάξει τα δεδομένα, έχοντας επηρεάσει (και την παλιά) καλή φήμη του δικηγορικού γραφείου. Το αναφέρω γιατί κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα, εντοπίζω μια δυσαρέσκεια, ακόμη και σε υψηλά κυβερνητικά επίπεδα. Κάποιοι μιλούν για υπερβολικές καθυστερήσεις που κοστίζουν πολιτικά στον Μητσοτάκη, ενώ οι πιο ψύχραιμοι κάνουν λόγο απλώς για αναποτελεσματικότητα.
-Δεν ξέρω τι από τα δύο ισχύει και δεν σας κρύβω ότι δεν μ’ ενδιαφέρει κιόλας. Απεναντίας, εκείνο που γνωρίζω και μάλιστα από πρώτο χέρι, είναι ότι κάποιοι στην Αθήνα, έχτισαν καριέρες πάνω σε μύθους και δήθεν βαριά ονόματα (και μιλάω γενικώς). Και τώρα που αλλάζει η Ελλάδα και τα πράγματα γίνονται πιο ανταγωνιστικά, συμβαίνει αυτό με την μαϊμού που όσο ανεβαίνει, τόσο περισσότερο φαίνεται και ο κ….λος της.
! Μιας και αναφέρθηκα στον Ποταμίτη, θυμήθηκα και κάτι ακόμη που σχετίζεται με μια άλλη δικηγορική εταιρεία της πρωτεύουσας. Αυτή της οποίας τον πρώτο λόγο έχει ο Σπύρος Φλογαΐτης, φίλος και πρώην συνέταιρος του Προκόπη Παυλόπουλο. Ο Φλογαΐτης, επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη, υπάρχει σχεδόν σε όλα τα μεγάλα υπουργεία. Από το Ανάπτυξης μέχρι το Υποδομών. Εκεί που υπάρχουν μεγάλες συμβάσεις. Την ώρα που ο Πάκης προσπαθεί (όπως μπορεί) να αποδημήσει τον σημερινό πρωθυπουργό, ο πρώην συνέταιρος του, μαζί με την Σιούτη, κάνουν δουλειές (με την καλή έννοια) στα υπουργεία.
Ο διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία
-Μετά από αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, εσχάτως μπήκε στην τελική ευθεία, ο διαγωνισμός για τα 800 νέα λεωφορεία. Η διαβούλευση ολοκληρώθηκε και όπως μαθαίνω μέχρι τα τέλη του μήνα δεν αποκλείεται να υπάρξουν και ανάδοχοι. Η λογική θέλει τρεις εταιρείες να μοιράζονται την πίτα. Επ’ αυτού, σας έχω ένα σιγουράκι, που σχετίζεται με τον όμιλο Σαρακάκη. Και μη πηγαίνει ο νους σας στο πονηρό και στη φιλική σχέση που έχει με διάφορα στελέχη της σημερινής κυβέρνησης. Εν προκειμένου μιλάμε για διεθνή και ολοκάθαρο διαγωνισμό.
-Πού να φανταζόταν ο Μιχάλης ο Παπαδόπουλος (διαχρονικός φίλος της οικογένειας Βαρβιτσιώτη) ότι επί των ημερών του, ως υφυπουργού Μεταφορών, θα γινόταν η μεγαλύτερη προμήθεια, λεωφορείων νέας τεχνολογίας. Και μιας που το έφερε η κουβέντα δεν νομίζω ο υφυπουργός Μιχάλης, με το «καλημέρα» να έχει προσλάβει τον Θωμά τον Βαρβιτσιώτη, για σύμβουλο. Όχι τίποτα άλλο, από ό,τι είδα δεν χρειάζεται να κάνει και πολλά (γενικώς) αφού τις αρμοδιότητες τις έχει ο υπουργός Καραμανλής. Άντε να βάζει καμιά δεύτερη υπογραφή για τους… τύπους.
-Σήμερα σας έχω κάτι ωραία που αφορούν τον θαυμαστό χώρο των εξοπλισμών. Εκεί που ανθίζουν όλα τα λουλούδια. Στο μακρινό παρελθόν ο Κρίστιαν (Χατζημηνάς) είχε ως συνέταιρο τον κουνιάδο του και σύζυγο της αδελφής του Πατρίτσιας. Ο κουνιάδος είχε ποσοστό περίπου 3% στην EFA και 5% στην THEON. Ο κουνιάδος ονομάζεται Ηλίας Μαυρίκης και ήταν Οικονομικός Διευθυντής και Διαχειριστής. Όπως συνηθίζει να κάνει με (όλους) τους «συνέταιρους» ο Κρίστιαν, κάποια στιγμή πήρε όλο το ποσοστό που διάθετε ο κουνιάδος του.
-Τότε, άρχισαν διάφορα. Μάλιστα, λόγω της διαμάχης, ο Μαυρίκης χώρισε και με την Πατρίτσια. Όλα αυτά θα ήταν απλά κουτσομπολιά και δεν θα υπήρχε κανένα ενδιαφέρον. Έλα όμως που ο Μαυρίκης φημολογείται ότι έχει κρατήσει το μπλοκάκι με τις πονηρές πληρωμές του Κρίστιαν και είναι διατεθειμένος να το εκποιήσει σε καλή τιμή για να βγάλει το άχτι του από το ρίξιμο του Κρίστιαν. Ή αν ζοριστεί να το δώσει για να σωθεί… Φυσικά, όλα αυτά που ακούγονται όχι μόνο δεν τα υιοθετώ, αλλά απεναντίας τα αποδοκιμάζω, αφού χαρακτηρίζουν όσους τα σκέφτονται.
Ενδιαφέρον από εφοπλιστές και funds
-Ζωηρό ενδιαφέρον για τη συμμετοχή στη διαδικασία της Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου της ΔΕΗ, δείχνουν πανίσχυρα funds του εξωτερικού, αλλά και Έλληνες εφοπλιστές. Και επειδή πάντα το μυαλό πηγαίνει στο… πονηρό να σας πω ότι τόσο τα funds, όσο και οι ασχολούμενοι με τη ναυτιλία, δεν έχουν καμία (απολύτως) σχέση με τον χώρο της ενέργειας. Απεναντίας, αποτελεί προϋπόθεση η μη συμμετοχή εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην ενέργεια. Πάντως, αν κρίνω από τα όσα ακούω, θα μας εκπλήξουν οι συμμετέχοντες στην αύξηση.
! Στη επικείμενη γενική συνέλευση της ΔΕΗ εκτός από την έγκριση της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, θα εγκριθεί και η πώληση του ΔΕΔΔΗΕ στους Αυστραλούς.
Ο Ροδόπουλος ψάχνεται στο ΕΚΑΒ
-Ακούγεται εντόνως στην πιάτσα ότι ο γνωστός ΙΕΚατζής Ντίνος Ροδόπουλος, εσχάτως έχει αρχίσει να ασχολείται και με το ΕΚΑΒ. Ειλικρινά δυσκολεύομαι να καταλάβω τι δουλειά έχει ο συγκεκριμένος με τα ασθενοφόρα, τις σειρήνες και τους τραυματιοφορείς. Επειδή μου προκάλεσε τεράστια εντύπωση, θα κάνω μια σχετική έρευνα, γιατί όταν ασχολείται με κάτι ο Ροδόπουλος, σχεδόν ποτέ δεν το κάνει από χόμπι. Άσε που από τις έρευνες που αφορούν τους ΙΕΚατζήδες, πάντα προκύπτουν… φίδια.
-Και για να μην αγχωθεί πρωί – πρωί ο φίλος μου ο Ντίνος, δεν αναφέρομαι σ’ αυτόν και στον κρυστάλλινο (σε όλα τα επίπεδα) όμιλο του οποίου ηγείται. Μιλάμε για τους άλλους, που μπαινοβγαίνουν στα γραφεία των υπουργών, νυν και πρώην και παραγγέλνουν νομοθετικές ρυθμίσεις και άλλα περίεργα. Είπαμε όμως με αφορμή το ΕΚΑΒ, ότι είναι ευκαιρία για να ξεκινήσουμε την έρευνα.
Ξεχειλίζει το ποτάμι για τον Ποταμίτη
-Σε πολλές δουλειές που γίνονται εσχάτως ανακατεύεται το δικηγορικό γραφείο του Ποταμίτη, το οποίο εκτός από τη φήμη, διακρίνονταν και για την αποτελεσματικότητά του. Εσχάτως φαίνεται ότι έχουν αλλάξει τα δεδομένα, έχοντας επηρεάσει (και την παλιά) καλή φήμη του δικηγορικού γραφείου. Το αναφέρω γιατί κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα, εντοπίζω μια δυσαρέσκεια, ακόμη και σε υψηλά κυβερνητικά επίπεδα. Κάποιοι μιλούν για υπερβολικές καθυστερήσεις που κοστίζουν πολιτικά στον Μητσοτάκη, ενώ οι πιο ψύχραιμοι κάνουν λόγο απλώς για αναποτελεσματικότητα.
-Δεν ξέρω τι από τα δύο ισχύει και δεν σας κρύβω ότι δεν μ’ ενδιαφέρει κιόλας. Απεναντίας, εκείνο που γνωρίζω και μάλιστα από πρώτο χέρι, είναι ότι κάποιοι στην Αθήνα, έχτισαν καριέρες πάνω σε μύθους και δήθεν βαριά ονόματα (και μιλάω γενικώς). Και τώρα που αλλάζει η Ελλάδα και τα πράγματα γίνονται πιο ανταγωνιστικά, συμβαίνει αυτό με την μαϊμού που όσο ανεβαίνει, τόσο περισσότερο φαίνεται και ο κ….λος της.
! Μιας και αναφέρθηκα στον Ποταμίτη, θυμήθηκα και κάτι ακόμη που σχετίζεται με μια άλλη δικηγορική εταιρεία της πρωτεύουσας. Αυτή της οποίας τον πρώτο λόγο έχει ο Σπύρος Φλογαΐτης, φίλος και πρώην συνέταιρος του Προκόπη Παυλόπουλο. Ο Φλογαΐτης, επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη, υπάρχει σχεδόν σε όλα τα μεγάλα υπουργεία. Από το Ανάπτυξης μέχρι το Υποδομών. Εκεί που υπάρχουν μεγάλες συμβάσεις. Την ώρα που ο Πάκης προσπαθεί (όπως μπορεί) να αποδημήσει τον σημερινό πρωθυπουργό, ο πρώην συνέταιρος του, μαζί με την Σιούτη, κάνουν δουλειές (με την καλή έννοια) στα υπουργεία.
Ο διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία
-Μετά από αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, εσχάτως μπήκε στην τελική ευθεία, ο διαγωνισμός για τα 800 νέα λεωφορεία. Η διαβούλευση ολοκληρώθηκε και όπως μαθαίνω μέχρι τα τέλη του μήνα δεν αποκλείεται να υπάρξουν και ανάδοχοι. Η λογική θέλει τρεις εταιρείες να μοιράζονται την πίτα. Επ’ αυτού, σας έχω ένα σιγουράκι, που σχετίζεται με τον όμιλο Σαρακάκη. Και μη πηγαίνει ο νους σας στο πονηρό και στη φιλική σχέση που έχει με διάφορα στελέχη της σημερινής κυβέρνησης. Εν προκειμένου μιλάμε για διεθνή και ολοκάθαρο διαγωνισμό.
-Πού να φανταζόταν ο Μιχάλης ο Παπαδόπουλος (διαχρονικός φίλος της οικογένειας Βαρβιτσιώτη) ότι επί των ημερών του, ως υφυπουργού Μεταφορών, θα γινόταν η μεγαλύτερη προμήθεια, λεωφορείων νέας τεχνολογίας. Και μιας που το έφερε η κουβέντα δεν νομίζω ο υφυπουργός Μιχάλης, με το «καλημέρα» να έχει προσλάβει τον Θωμά τον Βαρβιτσιώτη, για σύμβουλο. Όχι τίποτα άλλο, από ό,τι είδα δεν χρειάζεται να κάνει και πολλά (γενικώς) αφού τις αρμοδιότητες τις έχει ο υπουργός Καραμανλής. Άντε να βάζει καμιά δεύτερη υπογραφή για τους… τύπους.