Η ΡΑΣ είναι μια Αρχή που δημιουργήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ και συγκροτήθηκε από πρόσωπα που πρόσκεινται πολιτικά στον συγκεκριμένο χώρο.

Τα δημοσιεύματα για τη Ρυθμιστική Αρχή -παρά τις οιμωγές της κ. Τσιαπαρίκου περί «δολοφονίας χαρακτήρα» και της «άοκνης» προσπάθειας που κατέβαλε (μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη) να καταστεί ασφαλής ο ελληνικός σιδηρόδρομος- έδειξαν ότι πρόκειται για άλλη μία Αρχή βολέμαστος ημετέρων. Η κ. Τσιαπαρίκου, πρώην υπάλληλος του ΙΚΑ, υποψήφια με το ΠΑΣΟΚ στον Δήμο Ζωγράφου και μετέπειτα ευνοούμενη του κ. Σπίρτζη, εξυπηρετούσε όλες τις μετατάξεις του προσωπικού της ΡΑΣ σε κομματικά γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ. Και αυτό παρότι στις ακροάσεις της εξέφραζε παράπονα για την έλλειψη προσωπικού στη ΡΑΣ. Αλλά και ο αντιπρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής, Κώστας Γεωργόπουλος, ήταν βόλεμα «ημετέρων». Αυτός όχι του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά των ΑΝΕΛ.

Γιατί όμως θέλει η αξιωματική αντιπολίτευση κλειστό τον ελληνικό σιδηρόδρομο, παρά τη ζημία που υφίστανται η χώρα και η οικονομία της; Απλώς επειδή, και αυτή τη φορά, η «κανονικότητα» είναι εχθρός της Αριστεράς και του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Αντίθετα, η «ανωμαλία» και ο κλειστός σιδηρόδρομος θυμίζουν το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη και τα 57 τραγικά θύματα, προκαλώντας πολιτική ζημιά στην κυβέρνηση.

Σημειώνεται από πρόσωπα αυξημένης εμπειρίας ότι ο σιδηρόδρομος δεν θα έπρεπε να είχε κλείσει ολοσχερώς ευθύς εξαρχής και παρά το αρχικό σοκ της τραγωδίας των Τεμπών. Ήταν δε τεράστια υπερβολή να κλείσει, π.χ., η γραμμή Θεσσαλονίκη - Δράμα ή ο προαστιακός Αθήνα - Κιάτο. Τόσο οι Γερμανοί όσο και οι Ισπανοί, σημειώνουν, που είχαν πολύ πιο «ανθρωποβόρα» σιδηροδρομικά δυστυχήματα από εκείνο των Τεμπών στην Ευρώπη, δεν σταμάτησαν στιγμή τη λειτουργία των σιδηροδρόμων τους.

Δημοσιεύτηκε στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ στις 24/3