ΣΥΡΙΖΑ: Η «αλήθεια» των δημοσκόπων, η Σβίγκου που «επικαλείται αναξιοπιστία» και το παράδειγμα του 2019
Ας ρωτήσει τον Βερναρδάκη, τη Δούση, τον Σκλία και τον Παναγιωτόπουλο πώς «έβγαζαν» για το χατίρι της Κουμουνδούρου αστεία αποτελέσματα μόνο και μόνο για να κάνουν επικοινωνιακό αντιπερισπασμό απέναντι στη ΝΔ
Ας εξηγήσει κάποιος στην αγαπητή Ράνια Σβίγκου, γραμματέα της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ, πως οι μοναδικές εταιρείες δημοσκοπήσεων που έπεσαν έξω στις προηγούμενες εθνικές εκλογές ήταν αυτές που «χρησιμοποιούσε» το κόμμα της για να προπαγανδίσει ως ντέρμπι την αναμέτρηση με τη ΝΔ.
Ας ρωτήσει τον Βερναρδάκη, τη Δούση, τον Σκλία και τον Παναγιωτόπουλο πώς «έβγαζαν» για το χατίρι της Κουμουνδούρου αστεία αποτελέσματα μόνο και μόνο για να κάνουν επικοινωνιακό αντιπερισπασμό απέναντι στη ΝΔ.
Αν όντως η γραμματέας της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί αναξιόπιστες τις δημοσκοπήσεις, γιατί δεν κάνει η ίδια μια παραγγελία σε όλες τις εταιρείες του χώρου και μετά να δώσει τα αποτελέσματα που θα της παρουσιάσουν στη δημοσιότητα; Της προτείνουμε λοιπόν να αναθέσει μια δημοσκόπηση με ανοιχτή κάλπη στον Γ. Παναγόπουλο της ALKO και τον Δ. Μαύρο της MRB και μετά να τη δώσει στη δημοσιότητα.
Δημοσιεύτηκε στη στήλη «Αλάτι και Πιπέρι» της ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ στις 25/4
Ας ρωτήσει τον Βερναρδάκη, τη Δούση, τον Σκλία και τον Παναγιωτόπουλο πώς «έβγαζαν» για το χατίρι της Κουμουνδούρου αστεία αποτελέσματα μόνο και μόνο για να κάνουν επικοινωνιακό αντιπερισπασμό απέναντι στη ΝΔ.
Αν όντως η γραμματέας της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί αναξιόπιστες τις δημοσκοπήσεις, γιατί δεν κάνει η ίδια μια παραγγελία σε όλες τις εταιρείες του χώρου και μετά να δώσει τα αποτελέσματα που θα της παρουσιάσουν στη δημοσιότητα; Της προτείνουμε λοιπόν να αναθέσει μια δημοσκόπηση με ανοιχτή κάλπη στον Γ. Παναγόπουλο της ALKO και τον Δ. Μαύρο της MRB και μετά να τη δώσει στη δημοσιότητα.
Δημοσιεύτηκε στη στήλη «Αλάτι και Πιπέρι» της ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ στις 25/4