Την ώρα που στον ΣΥΡΙΖΑ τρώνε τις σάρκες τους, το Μέγαρο Μαξίµου εξακολουθεί να παίζει τα ρέστα του σε ό,τι αφορά την ενίσχυση της εικόνας του Κυριάκου Μητσοτάκη ως πολιτικού µονόδροµου για τη χώρα σε αυτή την κρίσιµη συγκυρία εντός κι εκτός συνόρων. ∆εν είναι τυχαίο ότι, µόλις παρουσιάστηκε η ευκαιρία στο περιθώριο των πολλαπλών υποχρεώσεων και εξορµήσεων του πρωθυπουργού αυτό το διάστηµα, ο ίδιος επέλεξε να επιστρατεύσει εκ νέου την παλιά, καλή και επιτυχηµένη συνταγή της απευθείας επαφής µε τους πολίτες. Πρόκειται για µια στρατηγική που, παρά το ρίσκο που εµπεριείχε κατά καιρούς, δεδοµένης της επιλογής του Μητσοτάκη να βγαίνει στην κοινωνία σε δύσκολες στιγµές ή να επισκέπτεται πληττόµενες περιοχές στη διάρκεια της εξέλιξης µιας φυσικής καταστροφής, τον έβγαλε ασπροπρόσωπο τόσο κατά την προεκλογική περίοδο όσο και καθ’ όλη τη διάρκεια της προηγούµενης τετραετίας.

Στο πλαίσιο αυτό, το προηγούµενο Σάββατο ο πρωθυπουργός βρέθηκε σε σούπερ µάρκετ, παρά τα σχόλια που εκ προοιµίου θα προκαλούσε η πρωτοβουλία αυτή. Ωστόσο, ο κ. Μητσοτάκης και οι συνεργάτες του έκριναν πως οι σχετικοί συµβολισµοί και το µήνυµα που εξέπεµψε προς πάσα κατεύθυνση η συγκεκριµένη κίνηση θα είχαν πολύ σηµαντικότερη αξία από ουσιαστικής, αλλά και επικοινωνιακής πλευράς. Ακολούθησε η επίσκεψη στην Κερατέα, που, όπως λένε οι γνωρίζοντες, συνιστά τον πρώτο κρίκο της αλυσίδας των ανάλογων πρωθυπουργικών εξορµήσεων µέχρι τον ερχοµό των γιορτών. Ενδεικτικό της πρόθεσης του Κυριάκου Μητσοτάκη να συνεχίσει να βγαίνει ο ίδιος µπροστά για την αντιµετώπιση του µεγαλύτερου κοινωνικού προβλήµατος σε αυτή τη συγκυρία είναι ο προγραµµατισµός για ακόµα µία επίσκεψη (και µάλιστα σήµερα) σε σούπερ µάρκετ της Αττικής και κατ’ επέκταση άλλη µία συνοµιλία µε πολίτες.

*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο ‘’Secret’’ της εφημερίδας «Παραπολιτικά» στις 18/11