Το Μέγαρο Μαξίμου εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην επικοινωνιακή του στρατηγική μετά το Πάσχα, δίνοντας σαφείς οδηγίες στους κυβερνητικούς βουλευτές να εντατικοποιήσουν την επαφή τους με τους πολίτες. Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, πρώτος εφαρμόζοντας τη νέα τακτική, επιδιώκει να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ κυβέρνησης και κοινωνίας, εστιάζοντας στα θέματα που πραγματικά απασχολούν τους πολίτες.

Η κυβέρνηση, αντιλαμβανόμενη τις κοινωνικές πιέσεις, προχώρησε αμέσως μετά την Τρίτη του Πάσχα στην εξαγγελία στοχευμένων μέτρων για τρεις κρίσιμους τομείς:

  • Ενίσχυση των ευάλωτων συνταξιούχων
  • Στήριξη των ενοικιαστών
  • Επιτάχυνση των δημοσίων έργων

Πρόκειται για τομείς όπου η κυβέρνηση εμφανίζει σημαντικό έλλειμμα δημοτικότητας, γεγονός που αποτυπώνεται και στις πρόσφατες δημοσκοπήσεις.

Η Πλεύση Ελευθερίας αναδεικνύεται σε νέο αντίπαλο

Τα νέα δημοσκοπικά δεδομένα έχουν αλλάξει ριζικά το πολιτικό σκηνικό. Η Ζωή Κωνσταντοπούλου και η Πλεύση Ελευθερίας αναδεικνύονται πλέον σε βασικό αντίπαλο της κυβέρνησης, ξεπερνώντας το ΠΑΣΟΚ σε απήχηση, ιδιαίτερα στις νεότερες ηλικίες. Η εντυπωσιακή άνοδος της Πλεύσης Ελευθερίας στη νεολαία έχει σημάνει συναγερμό στο κυβερνητικό επιτελείο. Η στρατηγική που σχεδιάζεται περιλαμβάνει υπενθύμιση της θητείας της Κωνσταντοπούλου ως Προέδρου της Βουλής το 2015, επιχειρώντας να αντιπαραβάλει την τότε πολιτική της στάση με τη σημερινή της εικόνα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Δεν θα αφήσουμε τη νεολαία να παρασυρθεί από τις εύκολες "καρδούλες" στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά θα τους υπενθυμίσουμε την πραγματική πολιτική διαδρομή της κυρίας Κωνσταντοπούλου», αναφέρουν χαρακτηριστικά κυβερνητικές πηγές. Η νέα στρατηγική της κυβέρνησης αποτελεί ουσιαστικά μια προσπάθεια επανατοποθέτησης στο πολιτικό σκηνικό, αναγνωρίζοντας τις αλλαγές στη δυναμική των κομμάτων και προσαρμόζοντας την τακτική της στα νέα δεδομένα.