Ο "Ψηφοθήρας" κατά "άπειρου" στη ΝΔ, η "ευθύνη" του Μητσοτάκη και για τη Μονή του Σινά, η δικαίωση Κασσελάκη και η επιλεκτική εξυπηρέτηση από τα ταξί
Αλάτι & Πιπέρι
Η παραπολιτική στήλη της Απογευματινής "Αλάτι & Πιπέρι"

Ο «Ψηφοθήρας» κατά «άπειρου» στη ΝΔ.
Εσωκοµµατικό πρόβληµα στη ΝΔ πυροδότησαν οι συνεντεύξεις που παραχώρησαν τα τελευταία εικοσιτετράωρα στο ραδιόφωνο των Παραπολιτικών ο Βασίλης Οικονόµου, πρώην υφυπουργός Μεταφορών, και ο διάδοχός του, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, µε αιχµή τα αιτήµατα των ταξιτζήδων και τις σχέσεις τους µε τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ, Θύµιο Λυµπερόπουλο.Με αφορµή χθεσινή συνέντευξη του Κ. Κυρανάκη στα Παραπολιτικά, όπου άφησε υπαινιγµούς εναντίον του Β. Οικονόµου για «ψηφοθηρικές» πρακτικές στις διαπραγµατεύσεις που έκανε µε τον Θ. Λυµπερόπουλο, ο πρώην υφυπουργός και βουλευτής της ΝΔ εξέδωσε µία αιχµηρή ανακοίνωση σε βάρος του, τονίζοντας: «Όσον αφορά τον κ. Κυρανάκη και τις δηλώσεις σε ΜΜΕ, αφήνοντας υπόνοιες για “ψηφοθηρική συµπεριφορά µου”, λόγω της αποδοχής του αιτήµατος των οδηγών και ιδιοκτητών ταξί, την αφήνω ασχολίαστη, όπως της αξίζει. Όµως, στα 57 µου έτη και εκλεγµένος πριν από 25 χρόνια στο Κοινοβούλιο, απογοητεύοµαι και στεναχωριέµαι, όταν βλέπω ότι νέοι βουλευτές 4-5 ετών, µόλις τους εµπιστευτούν µια θέση εξουσίας, φέρονται αλαζονικά και γίνονται κριτές των πάντων. Άλλωστε, η παρορµητικότητα συνδυασµένη µε την απειρία οδηγεί σε αστοχίες... Ας το αφήσουµε λοιπόν».
Ο Β. Οικονόµου προέβη στη συγκεκριµένη δήλωση, σχολιάζοντας τη συνέντευξη του Κ. Κυρανάκη, επίσης στο ραδιόφωνο των Παραπολιτικών, όπου µεταξύ άλλων ανέφερε: «Ο κύριος Λυµπερόπουλος, όπως έχει κάνει στο παρελθόν και έχει υποσχεθεί σε πολιτικά κόµµατα, αλλά και σε πολιτικούς προσωπικά, κάθε ταξί το οποίο ελέγχει ο ίδιος -και ο ίδιος δεν είναι οδηγός ταξί, απλά ασκεί κάποια επιρροή- θα γίνει εκλογικό κέντρο. Παλιά έλεγε ότι θα γίνουν εκλογικά κέντρα του ΣΥΡΙΖΑ όλα τα ταξί µετά τον νόµο Σπίρτζη. Αυτό λοιπόν το υπόσχεται και σε πολιτικούς της δικής µας παράταξης, το έχει προτείνει και σε µένα. Εγώ λοιπόν δεν θα κάνω τέτοια πολιτική. ∆εν παίρνω αποφάσεις µε βάση µια ψηφοθηρία, την οποία υπόσχεται ένας κλάδος µε έναν παλαιοκοµµατικό, παλαιοσυνδικαλιστικό τρόπο».
Και για τη Μονή του Σινά ο Μητσοτάκης φταίει
Με αφορμή τις χαιρέκακες αντιδράσεις που εκδηλώθηκαν εντός της χώρας γύρω από την απόφαση ενός δικαστηρίου της Αιγύπτου για την Ιερά Μονή της Αγίας Αικατερίνης του Σινά, αντιλαμβάνεται κανείς πως το πρόβλημα ορισμένων -και σε αυτή την περίπτωση- δεν είναι το συγκεκριμένο γεγονός. Εκείνο που τους καίει είναι να βγάλουν το άχτι τους απέναντι στην κυβέρνηση και τον Κ. Μητσοτάκη, ο οποίος εγκαίρως είχε ασχοληθεί με το θέμα και είχε θέσει προ των ευθυνών του τον πρόεδρο της Αιγύπτου, Αλ Σίσι. Αναρωτιέμαι πώς θα αντιδράσουν εάν τις επόμενες ημέρες υπάρξει η απόλυτη ανατροπή στην εξέλιξη της συγκεκριμένης υπόθεσης.
Πάντως έχει μεγάλη πλάκα να βλέπεις πολιτικούς στην Ελλάδα, από τη μία να υπερασπίζονται στη Μέση Ανατολή τους εκδιωκόμενους από το Ισραήλ μουσουλμάνους στη Λωρίδα της Γάζας και από την άλλη να οργίζονται επειδή κάποιοι άλλοι ομόθρησκοί τους «εκδικούνται» με νομικές ενέργειες την Ιερά Μονή της Αγίας Αικατερίνης στο Σινά
Ο Stefanos τώρα δικαιώνεται
O Στέφανος Κασσελάκης, βλέποντας τον Σωκράτη Φάμελλο να «χώνεται» στις ψυχαγωγικές εκπομπές, αρχίζει και νιώθει δικαιωμένος για τη στρατηγική που ακολουθεί ο διάδοχός του στην προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ. Και αυτό, γιατί όσο ο ίδιος ήταν στην ηγεσία της Κουμουνδούρου, κάθε φορά που έβγαινε σε ψυχαγωγική εκπομπή άκουγε τα εξ αμάξης απ’ τους πρώην συντρόφους του. Όπως μαθαίνω, ο Στ. Κασσελάκης δεν έχει πρόβλημα να του παραδώσει μαθήματα για να χειριστεί και το TikTok, αρκεί να μην του ζητήσει ο Σ. Φάμελλος να βάλει για κομπάρσο στα βίντεό του την αγαπημένη του σκυλίτσα, τη Φάρλι.
Η επιλεκτική εξυπηρέτηση των ιθαγενών
Κάτι που δεν λένε οι ιδιοκτήτες ταξί στην αντιπαράθεσή τους με το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών είναι το κατά πόσο οι ίδιοι ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της κοινωνίας, με όρους ανθρωπιάς και κοινωνικής προσφοράς. Γιατί εκείνο που έχουμε αντιληφθεί όλοι εμείς, που χρησιμοποιούμε τα ταξί, είναι ότι τα τελευταία χρόνια, ειδικά στην Αθήνα, όπου παρατηρείται αυξημένη τουριστική κίνηση, υπάρχει εκ μέρους της «κίτρινης φυλής» μια συμπεριφορά επιλεκτικής εξυπηρέτησης. Κοινώς, οι ταξιτζήδες περιφρονούν τις κοντινές διαδρομές, αποφεύγουν να ανταποκριθούν σε κλήσεις όπου οι επιβάτες θέλουν να μετακινηθούν προς νοσοκομεία. Γιατί το κάνουν; Προφανώς, γιατί δεν τους ενδιαφέρει ο φτωχός Έλληνας πελάτης, που θα τους χρησιμοποιήσει ως κούρσα για πέντε ευρώ, αλλά κοιτάνε πώς θα «χτυπήσουν» χρυσοφόρες διαδρομές μέσα από τα ξενοδοχεία που τους έχουν «μισθώσει» ως άτυπους συνεργάτες για να μεταφέρουν τουρίστες κάτι που δεν λένε οι ιδιοκτήτες ταξί στην αντιπαράθεσή τους με το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών είναι το κατά πόσο οι ίδιοι ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της κοινωνίας, με όρους ανθρωπιάς και κοινωνικής προσφοράς. Γιατί εκείνο που έχουμε αντιληφθεί όλοι εμείς, που χρησιμοποιούμε τα ταξί, είναι ότι τα τελευταία χρόνια, ειδικά στην Αθήνα, όπου παρατηρείται αυξημένη τουριστική κίνηση, υπάρχει εκ μέρους της «κίτρινης φυλής» μια συμπεριφορά επιλεκτικής εξυπηρέτησης. Κοινώς, οι ταξιτζήδες περιφρονούν τις κοντινές διαδρομές, αποφεύγουν να ανταποκριθούν σε κλήσεις όπου οι επιβάτες θέλουν να μετακινηθούν προς νοσοκομεία. Γιατί το κάνουν; Προφανώς, γιατί δεν τους ενδιαφέρει ο φτωχός Έλληνας πελάτης, που θα τους χρησιμοποιήσει ως κούρσα για πέντε ευρώ, αλλά κοιτάνε πώς θα «χτυπήσουν» χρυσοφόρες διαδρομές μέσα από τα ξενοδοχεία που τους έχουν «μισθώσει» ως άτυπους συνεργάτες για να μεταφέρουν τουρίστες