Το μεταναστευτικό εξακολουθεί να αποτελεί ένα από τα βασικά προβλήματα της λαοπρόβλητης κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, καθώς αυξάνονται ολοένα και περισσότερο οι μεταναστευτικές ροές από τη Λιβύη προς τη Γαύδο και την Κρήτη. Είναι χαρακτηριστικό πως σύμφωνα με τη στήλη Big Mouth του powergame.gr, κάθε μέρα φτάνουν πάνω από 500 άτομα στις περιοχές αυτές, εξέλιξη που δεν μπορεί παρά να προκαλέσει την άμεσα αντίδραση της ελληνικής κυβέρνησης.

Διαβάστε: Μέση Ανατολή: Σε συναγερμό η Αθήνα για τις γεωπολιτικές και οικονομικές επιπτώσεις της κλιμάκωσης της κρίσης - Τι φοβάται η κυβέρνηση

Έτσι, σύμφωνα με πληροφορίες της ίδιας στήλης, ακόμη και εντός της ημέρας δεν αποκλείεται να δούμε τον ίδιο, αυτοπροσώπως τον πρωθυπουργό, να ανακοινώνει μέτρα και δη αυστηρά, που θα στοχεύουν στην καταστολή του φαινομένου. Μεταξύ άλλων, είναι πολύ πιθανό να δούμε να καταργείται μέχρι και το άσυλο για κάποιο διάστημα.

Από κει και πέρα και σε επίπεδο αποτροπής, με δεδομένη την ανεπάρκεια του Λιμενικού, ο αρχηγός Κυριάκος, αποφάσισε να εμπλακεί το Πολεμικό Ναυτικό. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα σταλούν μέχρι και φρεγάτες στα Νότια της Κρήτης, με στόχο να θωρακιστεί ο θαλάσσιος χώρος, από τους διακινητές.

Με λίγα λόγια, αυτά που σκοπεύει να ανακοινώσει ο πρόεδρος Μητσοτάκης σε σχέση με το μεταναστευτικό, ενδεχομένως και να εκπλήξουν, αφού κανείς δεν τα περιμένει. Κι όπως όλα δείχνουν, νέα θα πρέπει να αναμένουμε και νέα από τον αρμόδιο επί της Μετανάστευσης υπουργό Μάκη Βορίδη.


Ο επιτυχημένος (κατά Μητσοτάκη) Κικίλιας

Το ερώτημα, πάντως, που συνεχίζει εύλογα να υπάρχει είναι γιατί ο Μητσοτάκης κρατά στην κυβέρνηση τον Βασίλη Κικίλια. Στον κορονοϊό που ήταν υπουργός Υγείας πέθαναν όσοι ήταν να πεθάνουν, στο υπουργείο Τουρισμού ήρθαν στη χώρα μας όσοι ήταν να έρθουν και τέλος πέρσι η φωτιά έκαψε ότι ήταν να κάψει, φτάνοντας μέχρι το Χαλάνδρι. Προφανώς ο πρωθυπουργός θεώρησε επιτυχία ότι δεν κάηκε το Ψυχικό και δεν τον πέταξε με τις κλοτσιές από την κυβέρνηση.

Ωστόσο, δικιά του είναι η κυβέρνηση και μπορεί να την κάνει ότι θέλει, ακόμη και να θεωρεί ως επιτυχημένο υπουργό τον Κικίλια και να τον κρατά εντός του κυβερνητικού σχήματος και σε αυτή και την επόμενη κυβέρνηση.

Βέβαια, εδώ που τα λέμε , κι εμείς στη θέση του αρχηγού Κυριάκου, ίσως του δίναμε ένα υπουργείο, αρκεί να γλιτώναμε τη μουρμούρα και τα τηλεφωνήματα , από κάτι μεγαλοκοπέλες , που σταθερά και διαχρονικά , ενδιαφέρονται για το μέλλον του υπουργού Ναυτιλίας.


Οι ευθύνες του Λιμενικού στις αυξημένες ροές της Κρήτης

Σε κάθε περίπτωση, η επιλογή του προέδρου Μητσοτάκη να κάνει τον Κικίλια υπουργό Ναυτιλίας , μάλλον αποδεικνύεται λανθασμένη, παρά το γεγονός ότι ο πρωθυπουργός ανήκει στην κατηγορία των αλάνθαστων.

Αν και δύσκολα θα το παραδεχτεί, μόνο δικαιωμένος δεν μπορεί να αισθάνεται ο αρχηγός Κυριάκος, βλέποντας κάθε μέρα να φτάνουν εκατοντάδες μετανάστες στη Γαύδο και από κει στα Χανιά, από τη Λιβύη κανείς .

Σε τι φταίει ο Κικίλιας; Στο γεγονός ότι μέσα σε λίγους μήνες και έχοντας εισηγηθεί τις κρίσεις στο Λιμενικό, κατάφερε να ξεχαρβαλώσει ό,τι είχε φτιαχτεί τα τελευταία έξι χρόνια.

Όσοι γνωρίζουν λοιπόν πρόσωπα και πράγματα, χρεώνουν αποκλειστικά και μόνο στην ανεπάρκεια του Λιμενικού, το γεγονός ότι παρατηρείται αδυναμία , στο να αναχαιτιστούν οι ροές των μεταναστών στα νότια της Κρήτης.

Εδώ όμως που τα λέμε, υπάρχει έστω κι ένας σοβαρός άνθρωπος που να πίστεψε έστω και για μισό λεπτό της ώρας ότι σε αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση , ο ιδανικότερος γι’ αυτή τη δουλειά είναι ο Κικίλιας;

Διαβάστε ΕΔΩ τη σημερινή στήλη του Big Mouth