Πήγε για µαλλί και βγήκε κουρεµένος

Εδώ και µέρες γράφουµε για τις σχέσεις του Σ. Φάµελλου µε τον Αλ. Τσίπρα και τις πιέσεις που δέχεται ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ να ζητήσει εξηγήσεις από τον πρώην πρωθυπουργό αναφορικά µε τα σενάρια που βλέπουν το φως της δηµοσιότητας, ότι δηλαδή σκοπεύει να προχωρήσει στη δηµιουργία νέου πολιτικού φορέα. Από κάποια πηγή, την οποία δεν θεωρώ αναξιόπιστη, πληροφορήθηκα ότι ο Σ. Φάµελλος επισκέφτηκε προ δεκαηµέρου τον Αλ. Τσίπρα στο πολιτικό του γραφείο στην οδό Αµαλίας, προκειµένου να του ζητήσει τον λόγο. ∆ηλαδή να ενηµερωθεί για τις επόµενες κινήσεις και προθέσεις του, ώστε και ο ίδιος µε τη σειρά του να ξέρει ποια στάση θα πρέπει να κρατήσει απέναντί του. Και αυτό, διότι δέχεται εσωκοµµατικές πιέσεις, κυρίως από την πλευρά του Π. Πολάκη και του Ν. Παππά, που του ζητούν να µηµ σέρνεται όλη αυτή η φηµολογία περί ίδρυσης νέου κόµµατος από τον Αλ. Τσίπρα, ενώ την ίδια στιγµή παραµένει και µέλος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ. Ο Σ. Φάµελλος, που υποτίθεται πήγε σε αυτό το ραντεβού µε σκοπό να «χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι» και να απειλήσει ακόµη και µε διαγραφή τον πρώην πρωθυπουργό, φέρεται στο τέλος να ξεκίνησε τις διαπραγµατεύσεις µαζί του επάνω στην προοπτική οποιαδήποτε πρωτοβουλία αναλάβει ο Αλ. Τσίπρας να περιλαµβάνει στον συνολικό του σχεδιασµό και τον ΣΥΡΙΖΑ. Άραγε ως συνιστώσα του νέου κόµµατος του Αλέξη;

Διαβάστε: Ο Μητσοτάκης ετοιμάζει το μεγάλο "άνοιγμα": Ποιοι βουλευτές είναι στο ''μικροσκόπιο'' του Μαξίμου ενόψει της πιθανής κίνησης Σαμαρά


Οικογενειακή ευθύνη δεν υπάρχει

Τα παιδιά του πρώην υπουργού του ΣΥΡΙΖΑ που συνελήφθησαν στα Εξάρχεια και θα οδηγηθούν ενώπιον της Δικαιοσύνης για παραβίαση της νομοθεσίας περί όπλων, δεν είναι τίποτα ανήλικα, ώστε να ζητάμε τα ρέστα από τον πατέρα τους ή τη μητέρα τους για παραμέλησή τους. Επίσης, σε τέτοιου είδους περιπτώσεις δεν υπάρχει οικογενειακή ευθύνη. Όταν είσαι ενήλικος, έστω και αν οι γονείς σου σε βλέπουν ως «ημιπιτσιρικά», είσαι υπεύθυνος ο ίδιος για τον εαυτό σου και για τις πράξεις σου. Και ας είναι ο πατέρας σου ή μάνα σου πολιτικός, επιστήμονας, αγρότης, οικοδόμος, εφοπλιστής και δεν ξέρω τι άλλο. Δεν θα ρίξουμε το ανάθεμα στους γονείς για τα καμώματα των ενήλικων παιδιών τους, διότι και στην υπόθεση της «17 Νοέμβρη», οι Ξηροί ήταν τέκνα μιας αγίας οικογένειας. Του πατρός Τριαντάφυλλου και της πρεσβυτέρας Μοσχούλας.

Τον δόλιο τον Π. Πολάκη τον είχαμε βγάλει στη σέντρα, όταν πήρε σπαστό δάνειο από την πρώην τράπεζα Αττικής, ύψους 100.000 ευρώ, αλλά όταν κάτι τέτοιο συμβαίνει με τον Αλ. Τσίπρα, που φέρεται να έλαβε την ίδια προνομιακή δανειοδότηση, για να αγοράσει τα διαμερίσματα όπου έμενε με ενοίκιο στην Κυψέλη, το θεωρούμε μη θέμα. Τουλάχιστον τώρα θα πληρώνει ΕΝΦΙΑ.


Έτοιμος για την ηγεσία της Κεντροαριστεράς θα δηλώσει από τη ΔΕΘ ο Κασσελάκης

Μπορεί στο παρελθόν ο Στέφανος Κασσελάκης να βρισκόταν στο επίκεντρο της δημοσιότητας για λάθος λόγους, άσχετους πολλές φορές με ζητήματα πραγματικού κοινωνικού-πολιτικού ενδιαφέροντος, ωστόσο -ως πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατίας- ο αγώνας που δίνει για να αποδείξει ότι δεν είναι ένας ακόμη «ψωνισμένος» πολιτικός, είναι αξιοπρόσεκτος. Προφανώς, για να έχει αυτή την εξέλιξη, έπαιξαν ρόλο και οι άγριες δοκιμασίες, στις οποίες τον υπέβαλλαν οι πρώην σύντροφοί του στον ΣΥΡΙΖΑ, που -κακά τα ψέματα- του έκαναν τον βίο αβίωτο, διογκώνοντας πολλές φορές και προσωπικά του λάθη ή άστοχες επιλογές.

Ο Στ. Κασσελάκης ηγείται ενός πολιτικού φορέα, με τον ίδιο να μην κατέχει και το αξίωμα του επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας. Ωστόσο, το Κίνημα Δημοκρατίας «βγάζει» αντιπολιτευτική δουλειά με όρους τεχνοκρατικής επάρκειας και προγραμματικής αξιοπιστίας, γεγονός που -αν μη τι άλλο- δεν το βλέπεις στα υπόλοιπα κόμματα.

Ο Στ. Κασσελάκης -όπως μαθαίνω- την ερχόμενη Παρασκευή, που θα ανέβει στη ΔΕΘ, δεν θα πάει ως τουρίστας. Μήτε για να ικανοποιήσει με «αυτάρεσκο» τρόπο τη ματαιοδοξία του, επάνω στη λογική «ήμουν και εγώ στη ΔΕΘ». Πληροφορούμαι πως σκοπεύει να διεκδικήσει τον ρόλο του «αντι-Μητσοτάκη» της κεντροαριστεράς. Όχι σιχτιρίζοντας τον σημερινό πρωθυπουργό, αλλά παρουσιάζοντας ένα διαφορετικό εθνικό σχέδιο για τη χώρα και την ευρωπαϊκή της αναβάθμιση, με την κατάθεση ολοκληρωμένων θέσεων, κάποιων εξόχως ριζοσπαστικών, που αφορούν τις σχέσεις κράτους-εκκλησίας, αλλά και με προτάσεις για σοβαρές αλλαγές στο καθεστώς της μοναστηριακής παράδοσης σε συγκεκριμένα σημεία της επικράτειας.

Δημοσιεύτηκε στην Απογευματινή