Μια επίθεση άνευ προηγουμένου από τις λεγόμενες προοδευτικές δυνάμεις της αντιπολίτευσης είχε δεχτεί η Νίκη Κεραμέως ως υπουργός Παιδείας δρομολόγησε την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα, την κατήγγειλαν για αυταρχισμό και εκδικητικότητα, επειδή με τις ενέργειές της αποσκοπούσε τάχα μου στην τιμωρία των δασκάλων και των καθηγητών.

Διαβάστε: Η συνέντευξη Μητσοτάκη στον Χατζηνικολάου και ο συμβολισμός της...

Όπως αναφέρει η στήλη Big Mouth του powergame.gr, τότε όλα σχεδόν τα κόμματα της αντιπολίτευσης εναντιώθηκαν στις αποφάσεις της υπουργού Νίκης, οργανώνοντας συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας κατά της αξιολόγησης. Όλα αυτά έγιναν τα προηγούμενα χρόνια και ακόμη αποτελούν μέρος του αντιπολιτευτικού αφηγήματος των «προοδευτικών δυνάμεων». Μάλλον, όμως, όλοι αυτοί που ξεσήκωσαν τον κόσμο και την εκπαιδευτική κοινότητα μας δούλευαν ψιλό γαζί, καθώς η επίμαχη αξιολόγηση που θεσμοθέτησε η Κεραμέως δεν είχε καμία σχέση με τη «δαιμονοποίηση» που της προσέδωσαν.


Γιατί δεν έπρεπε να διαφωνήσουν με την αξιολόγηση της Κεραμέως

Προς επίρρωσιν αυτής της «είδησης», το Big Mouth παρουσιάζει ένα αποκαλυπτικό βίντεο από μια εκδήλωση που έγινε προ ημερών στη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, του ΠΑΣΟΚ, της Νέας Αριστεράς και του Κινήματος Δημοκρατίας, όπου ο πρώην πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ και της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος, Δημήτρης Μπράτης, νυν μέλος της ΚΕ του ΠΑΣΟΚ, εξηγεί στους συνομιλητές του, μεταξύ αυτών στον Γιαννούλη από τον ΣΥΡΙΖΑ, την Αχτσιόγλου από τη Νέα Αριστερά, τον Καστανίδη από το ΠΑΣΟΚ, γιατί δεν έπρεπε να διαφωνήσουμε με την αξιολόγηση της Κεραμέως.

Συγκεκριμένα, ο Μπράτης ανέφερε: «Πείθουμε κανέναν στην κοινωνία όταν λέμε να κάνουμε ένα μέτωπο για την αξιολόγηση; Το λέω γιατί είναι ένα ζήτημα που έρχεται και ξανάρχεται στην επικαιρότητα, που φοβόμαστε να έχουμε καθαρές θέσεις. Εγώ θα το πω, για να προκαλέσω και τώρα, εδώ. Η αξιολόγηση της Κεραμέως στην εκπαίδευση δεν έχει καμία απολύτως επίπτωση στον εκπαιδευτικό. Καμία. Όποιος βγει ακατάλληλος, αυτό που προβλέπει ο νόμος είναι επιμόρφωση. Όταν ήμουν πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας, μια τέτοια αξιολόγηση προτείναμε. Δεν είναι τιμωρητική, δεν οδηγεί σε απολύσεις, δεν περιορίζει τον μισθό και τον βαθμό, άρα γιατί τόσο μεγάλη ένταση για ένα θέμα που δεν υπάρχει και εξαντλήσαμε σε αυτό όλη μας την ένταση;».

Στη συνέχεια, ο Μπράτης υπαινίχθηκε πως η κατάργηση του επιθεωρητή στα σχολεία ναι μεν απελευθέρωσε τους εκπαιδευτικούς, ωστόσο οδήγησε και σε ασυδοσία. Και μάλιστα αποκάλυψε πως οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί ήταν αυτοί που άλλαζαν τμήματα στα παιδιά τους, επειδή θεωρούσαν ακατάλληλους τους συναδέλφους τους να τα διδάξουν. «Όταν αλλάζουμε τμήμα στο παιδί μας γιατί εκτιμούμε ότι ο δάσκαλος δεν κάνει σωστά τη δουλειά του, δεν μπορεί αυτό ποτέ να είναι ανεξέλεγκτο. Το έχω ζήσει. Να αλλάζει κάποιος εκπαιδευτικός τμήμα στο παιδί του γιατί δεν του αρέσει ο εκπαιδευτικός που του κάνει μάθημα. Αυτό, λοιπόν, δεν μπορεί να ισχύει μόνο για εμάς», ανέφερε χαρακτηριστικά.