Ο "μύθος" του Σκλαβενίτη για το "στοπ" στις μειώσεις τιμών στα τρόφιμα, οι μεταφορές κέρδους και τα ακίνητα
Οι αποκαλύψεις του "Big Mouth"
Μπορεί ο Σκλαβενίτης να ισχυρίζεται πως δεν μπορεί να προβεί σε μειώσεις τιμών στα τρόφιμα, καθώς το περιθώριο κέρδους του είναι χαμηλό, ωστόσο το Big Mouth αποδεικνύει με στοιχεία το γιατί αυτό δεν ισχύει στην πράξη

Μπορεί οι εταιρίες των σούπερ μάρκετ να ισχυρίζονται πως έχουν πολύ χαμηλό περιθώριο κέρδους, για αυτό και είναι δύσκολο να μειώσουν τις τιμές, προκειμένου να μην υπάρχει ακρίβεια στα τρόφιμα, ωστόσο υπάρχει γύρω από αυτό ένας... μύθος γύρω από το εν λόγω επιχείρημα και αφορά τον Σκλαβενίτη, τη νο. 1 αλυσίδα σούπερ μάρκετ, που με τις πράξεις της τελικά μάλλον ενισχύει τις πληθωριστικές πιέσεις.
Ειδικότερα, όπως αποκαλύπτει το ρεπορτάζ της στήλης Big Mouth του Powergame.gr, η Νο 1 εταιρεία με διαφορά στην αγορά τροφίμων είναι η εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕΕ, που έχει τα καταστήματα με το σήμα Σκλαβενίτης, με τζίρο 5,157 δισ. ευρώ και καθαρά κέρδη μετά από φόρους 96,995 εκατ. ευρώ (βάσει των τελευταίων δημοσιευμένων καταστάσεων για το έτος 2023). Το περιθώριο καθαρού κέρδους φαίνεται, δηλαδή, πως είναι μόλις 1,88%, ωστόσο αυτό είναι ένα ψέμα, που στηρίζει το αφήγημα της αλυσίδας για να πει «όχι» στις μειώσεις στις τιμές των τροφίμων.
Ειδικότερα, όπως αποκαλύπτει το ρεπορτάζ της στήλης Big Mouth του Powergame.gr, η Νο 1 εταιρεία με διαφορά στην αγορά τροφίμων είναι η εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕΕ, που έχει τα καταστήματα με το σήμα Σκλαβενίτης, με τζίρο 5,157 δισ. ευρώ και καθαρά κέρδη μετά από φόρους 96,995 εκατ. ευρώ (βάσει των τελευταίων δημοσιευμένων καταστάσεων για το έτος 2023). Το περιθώριο καθαρού κέρδους φαίνεται, δηλαδή, πως είναι μόλις 1,88%, ωστόσο αυτό είναι ένα ψέμα, που στηρίζει το αφήγημα της αλυσίδας για να πει «όχι» στις μειώσεις στις τιμές των τροφίμων.